hjälp!

Home Forums Allmänt om gymträning hjälp!

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author

det är såhär att jag har vart fotbollsspelare och har haft muskulösa stora lår. nu gymmar jag bara överkropp och springer ingenting..och har lagt på mig mkt fett kring ben och rumpa, allting är lös inge hårt alls..hur tränar jag bort det??

Varför tränar du inte benen för?

K N ä B ö J :)

jag vill inte ha stora ben..jag vill ha smala.. v formad kropp

okej, så du vill ha en Y-form då? o,O

Saintropez wrote:

Finns det någon mer än du som tycker det är snyggt? :nono:

Saintropez wrote:

det handlar inte om vad folk tycker är snyggt..jag frågar efter det jag vill veta mer om ..men ingen verkar kunna hjälpa mig

Börja springa igen?

Hey Mr. Disco!

1. Du har fettmassa på låren som du vill bli av med, då är det regelrätta svaret enligt många ”punktförbränning, börja jogga” MEN! Detta med punktförbränning är inget som folk brukar hålla med om. Vet inte om någon har studiebevis på detta, Grandmaster kanske? Jag tror inte att det går själv iallafall, för det är ologiskt.

Iallafall! Cykla, springa, simma… Allt som bränner djävulskt mycket energi är bra för din del, ifall du vill bli hårdare. Ett annat alternativ är att ifall du har haft stora ben tidigare i livet, träna upp dem igen. För du bör ha åtminstone delar utav det s.k. ”Muskelminnet” kvar, så det är nog inte världens projekt att biffa hjulen lite.

För övrigt, detta med V/Y/A/U-form, jag skiter i dig, din kropp, och dina mål… Men för din egen skull, tänk lite. Vad tränar du för? För att du gillar det eller för brudarna i ”Saint Tropez”?

Good luck. :emo-thumb

2… Eh, aa… Nu fick jag med hela svaret på en punkt, så jag skriver nått onödigt skit här!

PS. Tänk noga på vad du äter, tänk på vad du DRICKER! (Host) och kör hårt så ska du se att benen dallrar mindre på skolavslutningen.

habibi wrote:

Vad spelar det för roll? Det är hans kropp, ingen annans.

OT:
    Mitt svar ligger en sida bakåt i tråden, så du inte tror att den här korkade kommentaren är allt jag bidragit med.

tack så mkt för tipsen..:):)

Saintropez wrote:
    tack så mkt för tipsen..:):)

Inga problem, förstår att det är jobbigt när folk bara gnäller istället för att besvara det angivna sakproblemet.

:up:

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.