Hjälp det gör ont !

Home Forums Allmänt om gymträning Hjälp det gör ont !

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Hejsan det är så att jag körde mage idag och nu känns det som att min ena magmuskel har gått av ? någon som känner ingen det eller så? För att det gör verkligen ont.. jag körde med benen uppe på en bäck utan vikter i minut pass istället för att det bara ska brännas / 10 – 20reps eller hur andra kör. har ett 6 pack på magen och det är den i mitten till vänster som jag har smärta i den är större än dom andra nu den är typ ” svullen ” Tips , hjälp någon snälla

Hela 6 packet är en muskel.

Låter ej som om du har fått kramp i den men om det inte släpper eller blir förbättring efter ett par dagar gå till doktorn!

Angelito wrote:
    Hejsan det är så att jag körde mage idag och nu känns det som att min ena magmuskel har gått av ? någon som känner ingen det eller så? För att det gör verkligen ont.. jag körde med benen uppe på en bäck utan vikter i minut pass istället för att det bara ska brännas / 10 – 20reps eller hur andra kör. har ett 6 pack på magen och det är den i mitten till vänster som jag har smärta i den är större än dom andra nu den är typ ” svullen ” Tips , hjälp någon snälla

Brukar du stretcha magen? Kan vara så att muskeln har dragit ihop säg eller liknande, men prova att stretcha magen om du inte redan gör det. Blir det inte bättre efter ett par dagar kan man ju börja undra vad det kan vara

Tack för hjälpen det har gått över nu sträckte magen mycket och så. så nu har det släppt var lite rädd bara :emo-thumb

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.