- This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Hur borde mina resultat bli?
Tjena. En konstig fråga här nu då!
Jag tränar innebandy ca 5 gånger i veckan och gymmar 3 gånger i veckan.
Min fråga är hur mina resultat BORDE bli. Om jag blir smalare för att jag tränar innebandy mycket, eller om jag blir större för att jag gymmar.
Skulle avra rolgit med lite spekulationer
OBS: LÅNAT KONTO
helt rätt J.V.K, käkar du som en häst kommer du självklart öka i muskler. Ligger du däremot på underskott kommer du bara bli smalare p.ga innebandyn då och delvis gymmandet ;p
Det kan hända att du lägger på dig muskler och tappar fett eftersom att du är i början av din gymkarriär och då är det många som får bra resultat på kort tid.
jag äter mig mätt varje måltid i stort sett. Äter 5 gånger om dagen ungefär. så vad tror ni?
Det som spelar roll är om vågen rör sig uppåt eller inte,går du upp i vikt så äter du tillräckligt för att bygga muskler.
Många tycker att dom äter tillräckligt för att dom blir mätta osv men rör sig vågen uppåt så äter man tillräckligt,står den still eller rör sig neråt så bygger man ingen ny muskel massa.
Man kan bygga muskler och gå ner i vikt
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY