Hur får jag mindre bröst?

Home Forums Allmänt om gymträning Hur får jag mindre bröst?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • Author

Tränade mycket bröst för ca 3 års sedan och är 20 nu men jag tycker jag har för feta bröst. Alltså de är stenhårda o fin form på men de är inte propo…. hur det nu stavas med resten av kroppen

Någon som har något tipps hur man får dem ännu hårdare o mindre. Kan inte ha en skjorta som passar nu :(

Jag gör bara armhävningarna men de blir inte mycket mindre av det. DIstället blir de större utåt armarna.

Plz help

:D

ehm, ät mindre och träna kondition så borde du ju förbränna bort lite muskler tkr ja, annars så äre väl bara att träna resten av kroppen mer än va du tränar brösten så kommer förhoppningsvis resten av kroppen ifatt ?

// T-Paj..

MM ska nog ut o löpa mer ändå.

Felet är ju att kommer man före med en muskelgrupp så tar ju den för sig som fan.

Så tränar jag armar så får brösten sig en omgång automatiskt på så sätt bara växer dem :(

Nej tränar du armar ska inte brösten aktiveras, då har du en felaktig teknik. (Visst kan bröst musklens aktiveras men isf sekundärt)
    Satsa på att lära dig en bra teknik så ska inte det vara något problem att träna armar när det ska vara armar t ex.

Låter dumt att vilja ha mindre av någonting, smartare att träna upp allt annat.

Gurrre, har du någon bild du kan slänga upp ?

gurrre wrote:
    Någon som har något tipps hur man får dem ännu hårdare o mindre. Kan inte ha en skjorta som passar nu :(

Lyxproblem! Skulle gärna se en bild på hur oproportionerlig du egentligen är.

Bästa sättet att få dem att bli mindre är att sluta träna dem.

Toempaj wrote:
    Gurrre, har du någon bild du kan slänga upp ?

Skulle vara intressant att se..

Jag tror att gurrre la ett fejkat inlägg på ett fejkat problem.:nod

Har en kompis som gjort likadant, tränade bara brösten, men nu håller han på o tränar upp resten av kroppen. Måste säga att det börjar se bra ut ..

Hahaha, stackars dig, vilket problem du har. Jag lider verkligen med dig…not

Peter Storhannus wrote:
    Lyxproblem! Skulle gärna se en bild på hur oproportionerlig du egentligen är.

Bästa sättet att få dem att bli mindre är att sluta träna dem.

Kan inte annat än hålla med! :)

Tänk den som hade sånna problem….:

Förresten om jag vore dig med detta ”lyx problem” så skulle jag helt enkelt sluta träna bröst ett tag och köra resten av kroppen så dom andra musklerna kommer ifatt.

Om du nu så gärna vill ha mindre bröst, så undrar jag varför du fortsatte o träna mycket bröst ist för att tänka redan från början! Jag menar vafan det är ju inte så att man vaknar en morgon o helt plötsligt så har man fått för stora bröstmuskler.. ”oj vad mina muskler har växt inatt” shit asså..

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.