Hur idioitiskt?

Home Forums Allmänt om gymträning Hur idioitiskt?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 34 total)
  • Author

Hur idiotiskt skulle det vara av mig att träna biceps, triceps och underarmar under samma träningspass? :P

EHE wrote:
    Hur idiotiskt skulle det vara av mig att träna biceps, triceps och underarmar under samma träningspass? :P

Inte alls, jag har kört det upplägget länge. Vilket iofs inte garanterar att det inte är idiotiskt.

ja kör så.. så då måste de va bra eller hur? : tycker de funkar rätt bra iaf :D

Det i sig kan inte vara idiotiskt. Hur pass smart det är beror ju väldigt mycket på vad som döljer sig på övriga träningsdagar och hur frekvent de olika dagarna återkommer med mera.

Jag gillar definitivt att köra hela armen i samma pass, tycker jag får bättre pump då man blodfyller hela armen. Armarna känns större helt enkelt ;-)

Så olika vi är allihopa! Jag tränar aldrig underarmar och ändå har jag massiva underarmar. Jag önskar dem va lite mindre för att det är ju inte kul att se ut som popeye.

Det är ju jättebra att träna både agonist och anagonist under samma pass istället för på separata dagar. Samma sak med ben eller bröst och rygg.

Dontomase wrote:
    Jag gillar definitivt att köra hela armen i samma pass, tycker jag får bättre pump då man blodfyller hela armen. Armarna känns större helt enkelt ;-)

Precis. Och då blir det extra roligt att träna. Har jag dålig motivation en dag så slänger jag gärna in ett rent armpass för att göra träningen till godis igen.

Känns det rätt så är det rätt. Känns det fel så byt. Svårare en så är det inte.

Jag kör hela armarna funkar skit bra! :D

Janpeter Sangborn wrote:
    Det i sig kan inte vara idiotiskt. Hur pass smart det är beror ju väldigt mycket på vad som döljer sig på övriga träningsdagar och hur frekvent de olika dagarna återkommer med mera.

Faktiskt väldigt bra sagt av JP för det är alltid helheten som har betydelse för om det är bra eller inte och inte små enstaka detaljer :up:

kk :P tänkte ba på om jag skulle bli för trött i armarna genom att träna dom ett helt träningspass.. anyways.. tack : p

EHE wrote:
    kk :P tänkte ba på om jag skulle bli för trött i armarna genom att träna dom ett helt träningspass.. anyways.. tack : p

Är du seriös eller? Klart som fan du kommer bli trött i armarna om du tränar dem..

Pierriewargen wrote:
    Är du seriös eller? Klart som fan du kommer bli trött i armarna om du tränar dem..

Lugn och fin nu, vargen. Jag tror du missade ett ganska viktigt FÖR i EHE:s text? Det är väl ingen dum fundering om han vill vara säker på att det inte blir ineffektivt eller ”tårta på tårta”. Att han blir trött, tror jag säkert att han räknar med, oavsett hur han lägger upp träningen.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 34 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.