Hur ska jag träna för att se ut såhär?

Home Forums Allmänt om gymträning Hur ska jag träna för att se ut såhär?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 29 total)
  • Author

Jag tycker denna fysiken är snygg, hur ska jag träna för att se ut så?

[http://www.imdb.com/media/rm3966736384/nm0000638]

Tacksam för svar =)

sporadiskt…

Håller med albin här, bara att träna lite då och då.. se till att hålla dig på ca 10-12% kroppsfett..

Vad kan han ha för armmått? 30cm?

Skaffa ett redigt jobb tex hantverkare ;-)

mysglenn wrote:
    Håller med albin här, bara att träna lite då och då.. se till att hålla dig på ca 10-12% kroppsfett..

Hur bör träningspassen se ut? träningschemat.. samt, hur ofta ungefär?

HanMedArmarna wrote:
    Hur bör träningspassen se ut? träningschemat.. samt, hur ofta ungefär?

Seriöst att se ut sådär är ju inga problem, leta upp vilket nybörjarprogram so helst och kör det.

Hur du ska träna för att se ut som mr shattner beror ju på ditt utgångsläge, är du smalare eller tjockare. Att träna sporadiskt för att se ut så funkar nog för de flesta, men vissa får nog slita lite mer ens för att få en sån kropp.

mysglenn wrote:

Han har 32 cm.

Clark wrote:
    Han har 32 cm.

Är det så att du faktiskt har sann information angående armmåttet eller skriver du bara för att provocera? =)

mysglenn wrote:
    Är det så att du faktiskt har sann information angående armmåttet eller skriver du bara för att provocera? =)

Nä, jag har fan ingen aning om vad han har för mått runt armarna. Det har troligen ingen annan heller. Inte ens han själv.

Clark wrote:
    Nä, jag har fan ingen aning om vad han har för mått runt armarna. Det har troligen ingen annan heller. Inte ens han själv.

Varför skrev du då?…

Man kan ju jämföra överarmens bredd jämfört med huvudet annars för att få en uppfattning om armmåttet.

mysglenn wrote:
    Varför skrev du då?…

Man kan ju jämföra överarmens bredd jämfört med huvudet annars för att få en uppfattning om armmåttet.

Ja visst kan man det.

Givetvis ska jag kämpa för Shatnerfysiken, men om det blir för svårt så satsar jag kanske på denna fysiken:

[http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/archive/2/20/20080604103047!Roger_Moore_at_the_sets_of_Sea_Wolves.jpg]

Hur bör träning för sådan fysik se ut?

HanMedArmarna wrote:
    Givetvis ska jag kämpa för Shatnerfysiken, men om det blir för svårt så satsar jag kanske på denna fysiken:

[http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/archive/2/20/20080604103047!Roger_Moore_at_the_sets_of_Sea_Wolves.jpg]

Hur bör träning för sådan fysik se ut?

Du har en trevlig form av humor…

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 29 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.