Inbjudan SKKF’s Instruktörsutbildning Steg 1, 10 -11 dec 2011 på X-Act Gym i Löddeköp

Home Forums Allmänt om gymträning Inbjudan SKKF’s Instruktörsutbildning Steg 1, 10 -11 dec 2011 på X-Act Gym i Löddeköp

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • Author

Inbjudan SKKF’s Instruktörsutbildning Steg 1, 10 -11 dec 2011 på X-Act Gym i Löddeköpinge

Kursen är auktoriserad av Svenska Kroppskulturförbundet!

Kursen omfattar Rörelseaparatens anatomi (omfattande), övnings- och rörelselära (omfattande), programuppläggning och träningslära (grundläggande), grundläggande instruktörkunskap, hjärt/Lungräddning med handhavande av defibrillator mm.

Kursen vänder sig främst till dem som vill skaffa sig grundläggande instruktörskunskaper såväl teoretiska som praktiska.
    Den är även mycket nyttig för den som vill utveckla sin egen träning samt förståelse för övningsutförande mm.

Observera att detta är en mkt omfattande intensivkurs!

Sista anmälningsdag är onsdagen 7/12.

PRIS: 2700 kr/person (500 kr går till SKKF). Kursmaterial och numrerat kursintyg/diplom samt fika ingår

PM:a mig för mer info.

Bump…:)

det va ju ett riktigt bra pris! att man far fika kanns jakligt bra med

gherkinboy wrote:
    det va ju ett riktigt bra pris! att man far fika kanns jakligt bra med

Ove Rytter är väl den enda som seriöst kritiserat utbildningen. Han tyckte faktiskt att den var på tok för billig…:nod Folk kunde ju uppfatta den som oseriös, vilket den garanterat inte är.:)

Om man är normaltränande som känner att man vill ge sin träning en extra kick genom lite kunskapsutveckling. Är detta då rätt väg att gå eller borde man lämna plats åt folks som har som mål att bli instruktör?

Vilken bakgrund bör man ha och vilken nivå bör man ligga på för att kunna tillgodose sig innehållet?

rock wrote:
    Om man är normaltränande som känner att man vill ge sin träning en extra kick genom lite kunskapsutveckling. Är detta då rätt väg att gå eller borde man lämna plats åt folks som har som mål att bli instruktör?

Vilken bakgrund bör man ha och vilken nivå bör man ligga på för att kunna tillgodose sig innehållet?

Denna kurs är garanterat lämplig för dina önskemål. Där är plats för bägge kategorier.:) Det är många som gått kursen för sin egen skull genom åren.
    Ett stort intresse är en perfekt bakgrund.

hur många är anmälda så långt?

Skall snart börja sammanställa. Just nu är det mellan 12-15 st.

Jag är intresserad av kursen, men kan inte skicka PM. Har du en mailadress man kan använda istället?

rock wrote:
    Jag är intresserad av kursen, men kan inte skicka PM. Har du en mailadress man kan använda istället?

Du kan även skriva ett besökarmeddelande på Arnes profilsida: [http://forum.body.se/member.php?u=93]

skrev för två veckor sedan att jag var intresserad! Är jag på listan än?

Var finns vidare info om tider och plats osv?

/Mvh Basti

kardum wrote:

Var finns vidare info om tider och plats osv?

/Mvh Basti

Hej,

Jag kan inte pma dig. Annars är du välkommen.:) vet inte var jag skall skicka info.

kardum wrote:

/Mvh Basti

rock wrote:

PM-funktionen är nu för er påslagen.

Tack Magnus, gjorde det hela lite enklare :-)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.