inte tjock men kulmage?

Home Forums Allmänt om gymträning inte tjock men kulmage?

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Jag har tränat några år, vägde ungefär 75kg förut, sen jag blev vegetarian gick jag ner en del. Nu väger jag bara omkring 67kg. Trots min flugvikt är jag ganska stark och har mycket muskler. Dock har jag märkt något konstigt på senare tid.. Jag började käka kreakalyn och träna hårdare och äta lite mer, så nu har jag gått upp kanske 3kg, en del måste såklart vara av kreakalynet. Grejen är att jag har fortfrande ”hårdhet”, rutor på magen och synliga ådror på armar och bröst osv. Men jag har börjat få en ”ölmage” tycker jag ;) står jag helt avslappnad nu så sticker den ut som 17, men om jag spänner magen så kommer rutorna igen. Och jag går hela tiden omkring med en kännsla av att magen är ”uppblåst” svårt att förklara. Och jag har inte ätit speciellt mycket på senare tid ändå. Jag vet att jag gått upp i vikt, och en del fett, men det känns som just magen har ”svällt” på något sätt.. vad kan det bero på?

Kan det vara kreakalynet? Hur många dagar tar det för den vätska som det sammlat upp att lämna kroppen? En annan liten fråga också när jag ändå håller på: Kan man äta kreakalyn hur länge som helst i sträck? Har ätit det nu i ca 1,5 månader.

Dricker mycket vatten?

har samma sak, går i pappas fotspår :D har alltid haft en vad ska man säga, ”en liten fotboll” till mage och röv som sticker ut 100 meter pga att ryggen är så , formad som en berg och dalbana, du kanske har fått det på senare dagar ;) :)

Hmm… Men jag tror detta inträffat vid andra tillfällen. Ja, jag dricker väldigt mycket, eftersom jag tar kreakalynet och en del andra tillskott.

Kre-Alkalyn ska inte binda vatten som vanligt kreatin gör så det bör inte vara det.

Du är fet…
    NÄR JAG ÄR OFFSEASON STÅR MAGEN RÄTT UT MED RUTOR PÅ…NÄR JAG DEFFAR BLIR DEN PLATT…DU ÄR SOM MIG DU BINDER FETTET INUTI..

SORRY BRO MEN DU ÄR FET!

Love yall!
    ZONE

zonecapone wrote:
    Du är fet…
    NÄR JAG ÄR OFFSEASON STÅR MAGEN RÄTT UT MED RUTOR PÅ…NÄR JAG DEFFAR BLIR DEN PLATT…DU ÄR SOM MIG DU BINDER FETTET INUTI..

SORRY BRO MEN DU ÄR FET!

Love yall!
    ZONE

Får nog hålla med Zone här. Om det inte är så att magen är svullen av någon anledning.

Men för 2-3 kg sen var jag mer deffad än vad jag någonsin vill bli. Så hur kan jag nu vara ”fet” :S

multisync wrote:
    Men för 2-3 kg sen var jag mer deffad än vad jag någonsin vill bli. Så hur kan jag nu vara ”fet” :S

Inte uteslutet att magen är svullen på nåt vis heller, som sagt.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.