Home › Forums › Allmänt om gymträning › Jogging eller promenad
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 januari, 2010 at 15:34 #59401Anonym anvandareMember9 januari, 2010 at 15:34 #347834Anonym anvandareMember
Någon som vet om man får mer muskler av en timmes promenad eller en halvimmes jogging? Är det någon skillnad?
9 januari, 2010 at 15:37 #347835Anonym anvandareMemberBåda är nog ungefär lika obetydliga ur den aspekten. Mätbar skillnad kan nog observeras men inte mer.
9 januari, 2010 at 15:38 #347836Anonym anvandareMemberInget utav alternativen kommer göra att du får större muskler. Dock kommer konditionen i kroppen att bli bättre med konditionsträning.
9 januari, 2010 at 15:38 #347837Anonym anvandareMemberstyrketräning bygger muskler, inte promenader eller jogging.
9 januari, 2010 at 15:41 #347838Anonym anvandareMemberok, men jag är bara en liten tjej och ett halvt till ett kilo muskler gör stor skillnad på mig. Hur stor skillnad kan det vara? Tack för svaren, jätte bra forum eftersom ni var så snabba på att svara.
9 januari, 2010 at 15:46 #347839Anonym anvandareMemberDet är ju en konstig fråga hur du kommer se ut med ett kilo muskler.
men om du nu vill bygga på dig muskelmassa så är det bästa styrketräning som redan har nämnts.9 januari, 2010 at 15:47 #347840Anonym anvandareMemberSmörblomma wrote:ok, men jag är bara en liten tjej och ett halvt till ett kilo muskler gör stor skillnad på mig. Hur stor skillnad kan det vara? Tack för svaren, jätte bra forum eftersom ni var så snabba på att svara.Ett halvt kilo!?
Vart ska du få dom ifrån menar du? ta en titt i journalerna här på forumet. Känns det rimligt att en tjej ska kunna jogga sig till en stor muskelmassa ”bara sådär” när det finns killar här som LEVER bodybuilding och kanske ökar ½kg på ett halvårs stenhårt jobb kanske.
Tjejer verkar tro att muskler bara ploppar upp under natten när man sett sin första skivstång.
9 januari, 2010 at 15:48 #347841Anonym anvandareMemberhaha tack för svaren igen. Lite dum är man väl antar jag
9 januari, 2010 at 22:25 #347842Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Ett halvt kilo!?Vart ska du få dom ifrån menar du? ta en titt i journalerna här på forumet. Känns det rimligt att en tjej ska kunna jogga sig till en stor muskelmassa ”bara sådär” när det finns killar här som LEVER bodybuilding och kanske ökar ½kg på ett halvårs stenhårt jobb kanske.
Tjejer verkar tro att muskler bara ploppar upp under natten när man sett sin första skivstång.
haha +1:up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.