Jogging eller promenad

Home Forums Allmänt om gymträning Jogging eller promenad

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Någon som vet om man får mer muskler av en timmes promenad eller en halvimmes jogging? Är det någon skillnad?

Båda är nog ungefär lika obetydliga ur den aspekten. Mätbar skillnad kan nog observeras men inte mer.

Inget utav alternativen kommer göra att du får större muskler. Dock kommer konditionen i kroppen att bli bättre med konditionsträning.

styrketräning bygger muskler, inte promenader eller jogging.

ok, men jag är bara en liten tjej och ett halvt till ett kilo muskler gör stor skillnad på mig. Hur stor skillnad kan det vara? Tack för svaren, jätte bra forum eftersom ni var så snabba på att svara.

Det är ju en konstig fråga hur du kommer se ut med ett kilo muskler.
    men om du nu vill bygga på dig muskelmassa så är det bästa styrketräning som redan har nämnts.

Smörblomma wrote:
    ok, men jag är bara en liten tjej och ett halvt till ett kilo muskler gör stor skillnad på mig. Hur stor skillnad kan det vara? Tack för svaren, jätte bra forum eftersom ni var så snabba på att svara.

Ett halvt kilo!?

Vart ska du få dom ifrån menar du? ta en titt i journalerna här på forumet. Känns det rimligt att en tjej ska kunna jogga sig till en stor muskelmassa ”bara sådär” när det finns killar här som LEVER bodybuilding och kanske ökar ½kg på ett halvårs stenhårt jobb kanske.

Tjejer verkar tro att muskler bara ploppar upp under natten när man sett sin första skivstång.

haha tack för svaren igen. Lite dum är man väl antar jag =)

Eddie Vedder wrote:
    Ett halvt kilo!?

Vart ska du få dom ifrån menar du? ta en titt i journalerna här på forumet. Känns det rimligt att en tjej ska kunna jogga sig till en stor muskelmassa ”bara sådär” när det finns killar här som LEVER bodybuilding och kanske ökar ½kg på ett halvårs stenhårt jobb kanske.

Tjejer verkar tro att muskler bara ploppar upp under natten när man sett sin första skivstång.

haha +1:up:

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.