kolla gärna in mina träningsvideos!

Home Forums Allmänt om gymträning kolla gärna in mina träningsvideos!

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

har gjort några träningsvideos följ länken:

[http://www.youtube.com/user/AndreasMarkPT?feature=mhum]

Tanken med klippen är inte att konkurrera med klassisk byggarträning utan att ge lite alternativ, kom gärna med synpunkter och rätta mig vid behov osv :|

uppfinningsrikt men förstår inte varför man ska träna på det där viset direkt.

Tja Florin, hur gillar du att träna? och varför tränar du?

tänk om alla dom som, till 90% av sin fritid sitter i soffan och glor på tv, skulle kunna må så mycket bättre av att bara göra dessa enkla övningar några gånger i veckan…

Tjena!

För vem är träningsvideorna?
    Är det för en hemmafru som inte har mycket tid? isåfall thumbs up!
    Men är det istället för att gå till gymmet… Nja..

Förövrigt kanske du bör skippa finkläderna, känns litet oseriöst.

AndreasM wrote:
    Tja Florin, hur gillar du att träna? och varför tränar du?

Oj, jag tränar för att bli grov och stark. Alltså tuuung styrketräning.

Och enligt mig finns det bättre sätt att träna på oavsett målsättning.

jag är inte målgruppen för videon, men jag gillade den ändå!
    1. Jag gillar konceptet att du är uppklädd istället för spänniga linnen
    2. Jag gillar att du är i din lägenhet med mysig musik
    3. Du verkar vara en skön snubbe som vill ge tips istället för att visa vad du kan som många videos går ut på.

Jag ogillar belysningen, det är lite dunkelt! Synd att du hostade så mycket också men vad kan man göra :)

Finslipa konceptet så blir det nog bra, känns som bra övningar paketerade för soffliggaren. Min syster är en ganska bra målgrupp så du är på rätt väg!

Fick mej ett gott skratt =)

Gillar starkt att det står en flaska Morgan’s i soffan;). I övrigt gillar jag videon, men jag håller med Bearwolf, lite dålig belysning.

Spontant tycker jag det är ett roligt och rätt bra upplägg. Nu kommer de flesta här antagligen klaga på att de inte känner igen sig i träningen då du inriktar dig på s.k. funktionell träning.

La märke till att du i dina videos ofta säger ”Just det.. Jag glömde att säga.. förresten”. Hade du gjort om tills du fått till det och övat in lite före du spelat in så hade det känts trovärdigare, om du förstår.

Sen känns det som du bara kört rakt på med alla videos. Hade önskat ett finare upplägg där du kanske började video 1 med en introduktion till vem du är, vad du ska presentera och varför. Just nu kändes det ”kladdigt” när man såg alla blandade titlar och benämningar.

Men alltså, potential? Absolut!

Kan du inte spela in en video på gymmet i samma kläder? Lite böj och bänk iförd finkläder skulle nog få en och annan att höja på ögonbrynen.

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.