lätt å tungt ?

Home Forums Allmänt om gymträning lätt å tungt ?

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Kör just nu 4dagars split, har tänkt att köra 4 veckor 10-15 reps, därefter 7-10 reps i 4 veckor. för att sen börja om på nytt igen. är inte så erfaren så säg va ni tycker

marcuszs wrote:
    Kör just nu 4dagars split, har tänkt att köra 4 veckor 10-15 reps, därefter 7-10 reps i 4 veckor. för att sen börja om på nytt igen. är inte så erfaren så säg va ni tycker

berätta dina stats och vad du har för mål med träningen.
    Sen är 10-15 reps ett rätt vitt begrepp :)

Har nyligen kört doggcrapp i 8 veckor, å tänkte köra som ja hade skrivit. Mitt mål är ju helt enkelt att lägga på mig mera muskler, vill göra ett försöka, att tävla i athletic fitness om 2 år.

Det säger absolut ingenting om dig och din träning.
    Du får lov att berätta lite mer om dig själv, hur länge du tränat, vilka övningar tycker du om, hur tränar du idag?

variation är bra

dock så anser jag att köra 5set 15reps är bra mycket tyngre sett till total träningsvolym än 5set 7reps

Berätta gärna mer`?

Det Pepz förmodligen försöker säga är det vi alltid får läsa om i Bodys underbara tidining, Tunga vikter och högpump ger starka upp pumpade muskler. Ifall du söker volym så är det äta rätt träna rätt och sova rätt som gäller. Beträffande övningar att köra på gymmet är väll mitt tips att välja ut ett par basövningar som du lär dig så bra att de blir en del av dig!
    Sen när du har den stora grundstyrkan kan man ju köra lite fin lir som du ville med bodyfitness och så men bas övningarna är jätteviktiga tycker iaf jag.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.