Mål?

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

Vad är målet/syftet för er som verkligen satsar på att bli starka men INTE vill bli direkt bodybuilders för att posera i tävlingar? Försöker själv komma på något mål att ha för att få motivation. Vore kul att vara med i typ någon amatör-strongman-tävling om det finns eller något annat? Vad finns det för tävlingsformer och mål man kan ha?

Mitt mål är att trivas med min egen kropp och må bra, varje gång efter ett träningspass mår jag förbannat bra, precis som när man skrivit en tenta eller gjort något annat bra.

Förutom dessa två mål vilka är huvudsaken för mig så vill jag faktiskt se hur långt jag kan pressa min egen kropp. Jag har alltid varit den taniga fotbollsspelaren med väldigt starka ben och en riktigt klen överkropp, detta är något jag vill motverka, kunde jag bygga så pass starka ben som jag gjort skall jag fan klara av att bygga en stark överkropp.

Man vill trivas med sig själv helt enkelt. :)

Styrkelyft. Man kan tävla utan utrustning och mot sig själv om man vill det, men ändå vara med i laget och tävla med alla andra.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.