mäta biceps och bröst, öka på 3 månader

Home Forums Allmänt om gymträning mäta biceps och bröst, öka på 3 månader

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 32 total)
  • Author

Kanske en lite märklig fråga men vore intressant o se vad ni tror.

Har som mål att inom 3 månader ökat omkrets av överarm från 38,5 till 41cm och bröst från 106 till 115cm.

Ligger på kcal överskott och ökar rätt stabilt i vikt veckorna som går.

Vad tror ni om att klara detta, vad har ni som mäter era framgångar för erfarenheter?

tacksam för lite hjälp! :up:

Ska vi ha en lite oseriös tävling??

Mätte just att jag hade 36cm runt överarm och 104cm runt bröst.

Den som ökar mest på 3 månader är bäst! okej? :D

bump

dbbb wrote:
    Kanske en lite märklig fråga men vore intressant o se vad ni tror.

Har som mål att inom 3 månader ökat omkrets av överarm från 38,5 till 41cm och bröst från 106 till 115cm.

Ligger på kcal överskott och ökar rätt stabilt i vikt veckorna som går.

Vad tror ni om att klara detta, vad har ni som mäter era framgångar för erfarenheter?

tacksam för lite hjälp! :up:

Ser ingen menig med en såndan ökning det säger ju ingenting om det är muskler eller fett du ökar.
    Ska du öka så mycket kommer det med största sannolikhet att vara vätska och fett med och då tycker jag du ska ställa dig frågan vad du tjänar på det!?

Tycker du ska tänka igenom innan du bulkar för mycket för det blir jobbigt sen.

För övrigt klara det är väl inget svårt beror ju på hur mycket du fläskar :frust:

Aja, mina åsikter…

Lycka till med träningen!

Mvh Martin

Hej Martin,

Vill givetvis öka i muskelmassa även fast lite fett kommer med självklart.
    Lägger dock på mig ytterst lite fett när jag äter mycket samt tränar. Har turen att ha en sån kropp så jag slipper super-deffen.

Så, är dessa ökningar möjliga på 3 månader?

Tell me Martin say YES! :nerd:

dbbb wrote:
    Hej Martin,

Vill givetvis öka i muskelmassa även fast lite fett kommer med självklart.
    Lägger dock på mig ytterst lite fett när jag äter mycket samt tränar. Har turen att ha en sån kropp så jag slipper super-deffen.

Så, är dessa ökningar möjliga på 3 månader?

Tell me Martin say YES! :nerd:

Det är inga små ökningar vi pratar om, så jag skulle tro att det vore svårt.

Men omöjligt är nästan ingenting, beror ju givetvis på hur mycket fett och vätska också, men gör ett seriöst försök och lägg upp bilder nu och efter så får vi se :emo-thumb

Bara att köra hårt!

2,5cm på arm låter inte så mkt, är det verkligen det, på 3 månader?

dbbb wrote:
    2,5cm på arm låter inte så mkt, är det verkligen det, på 3 månader?

2,5cm arm är MYCKET!

Grym skillnad, på ta o kolla på en som har 42:or och en som haar 45:or, det är som natt och dag! Om dom är i liknade form bör tillläggas.

Martin. wrote:
    2,5cm arm är MYCKET!

Grym skillnad, på ta o kolla på en som har 42:or och en som haar 45:or, det är som natt och dag! Om dom är i liknade form bör tillläggas.

fanfanfanfanfan, vänta bara…vore intressant o veta vilka övningar du kör för biceps och tripceps, jag är ohyggligt start i triceps :)

Vad mäter dina armar, samt hur mkt har du ökat på säg 1 år?

dbbb wrote:
    fanfanfanfanfan, vänta bara…vore intressant o veta vilka övningar du kör för biceps och tripceps, jag är ohyggligt start i triceps :)

Vad mäter dina armar, samt hur mkt har du ökat på säg 1 år?

Jo, upp med bilder nu och sen så får vi se :up:

Kör varierat som sagt, just nu ståncurl och sittande hantelcurls för biceps.
    För tricep blir det alla pressövninagar och frechpress, smalbänk, dips…

Har intemätt mina armar på ett bra tag, men skull gissa på mellen 43-45, hade 42,5 för 1,5 år sen.

Martin. wrote:
    Ser ingen menig med en såndan ökning det säger ju ingenting om det är muskler eller fett du ökar.
    Ska du öka så mycket kommer det med största sannolikhet att vara vätska och fett med och då tycker jag du ska ställa dig frågan vad du tjänar på det!?

Tycker du ska tänka igenom innan du bulkar för mycket för det blir jobbigt sen.

För övrigt klara det är väl inget svårt beror ju på hur mycket du fläskar :frust:

Aja, mina åsikter…

Lycka till med träningen!

Mvh Martin

+1

Martin. wrote:
    2,5cm arm är MYCKET!

¨
    Tilläggas ska att jag har drygt 40,5cm vid pump.

Faaan Martin, det är du som inte kan träna ju! :D

dbbb wrote:
    ¨
    Tilläggas ska att jag har drygt 40,5cm vid pump.

Kom igen kör upp lite bilder nu och gör så gott du kan så får vi se på resultaten.

Ett kul litet expriment :emo-thumb

Kör hårt!!!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 32 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.