Minska styrka/grovhet i bålparti

Home Forums Allmänt om gymträning Minska styrka/grovhet i bålparti

• This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Jag har med hjälp av div tunga basövningar byggt upp mitt bålparti på ca 6 månader från en getingmidja med löst hull till vad som känns som två grova stockar.

Under perioden har jag gått ner till en fettprocent på 11,5%, minskat 3 kg i vikt men ökat midjeomfånget med 3 cm samt fått denna grovhet som sagt.

Jag vill ha tillbaka min gamla midja och har därför bestämt mej för att sluta med dessa övningar, men samtidigt har min kropp nu lärt sej att använda detta parti i nästan allt jag tar mej till därför är jag osäker på om det räcker att enbart upphöra med de tyngre krävande övningarna?

Jag vill nu lägga på mej lite mer hull på stuss och höfter men ifall jag enbart går upp i vikt kommer jag enbart se ut som en bredare version av mej själv, inte timglas som jag var tidigare och detta vill jag för allt i världen inte 😥

Vad ska jag göra?
    Vet att alla här kommer anse att jag är knäpp men det bjuder jag på bara jag får relevanta fakta om hur ”lätt” det är att få tillbaka en tidigare form och hur musklerna fungerar när de väl är på plats.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.