När börja deffen ta start?

Home Forums Allmänt om gymträning När börja deffen ta start?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 39 total)
  • Author

Detta kommer att bli min första deff. Jag har inte en aning om hur mycket jag har att deffa av, så det känns välldigt svårt att sätta någon startdatum. En vild gissning skulle väll vara runt 7kg kanske. Man ser absolut inga rutor och jag kan ta ett rejält tag med nävarna i magen.

Bör jag vänta till någon gång i mars eller bör jag ta start redan idag?

Ska du tävla eller bara komma i form till sommaren?

Vill bara komma i form till sommaren, konturer och så att rutorna syns.

Min började vid årsskiftet, än så länge har jag lyckats gå UPP 2 kg!:pop:
    Men jag ska inte tävla utan bara chejpa upp mig för stranden så det är ingen brådska ännu. Ett kilo i veckan kan man dumpa utan att förlora för mycket muskler, men absolut inte mer!:nono:

Släng upp en bild. :)

Vet inte om det är några vidare bra bilder, men lite kan man ju uppskatta

Är nog lite mer än 7kg skulle jag tro. Jag trodde det skulle räcka med 7kg när jag skulle tävla, men det blev 9kg, och jag är en liten tjej. Fast du behöver ju inte va knallhård om du inte ska tävla. :)

10kg minst iaf för att få sommarform skulle jag tippa på, beror på hur lång du är

Jag är 181 cm väger 78kg , som sagt så hade jag inte den blekaste hur mycket fett jag har. Tack ska ni ha! kanske vore en god idee att starta redan nästa vecka då?

Gör det du så slipper du stressa. Det enda som kan hända är att du blir klar ”för tidigt”. Jag borde börja nu jag med, men det är ju så gott att äta så jag tror jag satsar på att fylla ut bikinin istället för att komma i den i år, haha!

själv ska man ned 10-14kg till sommaren… start 2 april! :)

Min börjar nån gång i Mars, tänkte gå ner 10-15 kg.

Magrutor ska du kunna få fram i alla fall, kör hårt och lycka till med deffen! :)

VJD wrote:
    Ehh…..

Vad nu Ricky Lake?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 39 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.