Home › Forums › Allmänt om gymträning › nytt tränings schema
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 februari, 2010 at 14:45 #58587Anonym anvandareMember20 februari, 2010 at 14:45 #332265Anonym anvandareMember
Tja, har ett nytt gym schema och undrar om det är något att använda eller om ja ska byta, tar gärna imot åsikter, tips m.m
Måndag: Bröst, Biceps, Mage
*bänkpress 3 x 10 = Bröst
*bänkpress på sned bänk 3 x 10 = Bröst
*hantelpress på sned bänk 3 x 10 = Bröst
*flyes med hantlar 3 x 10 = Bröst
*bicepscurl med stång 4 x 10 = Biceps
*hantelcurl 4 x 10 = Biceps
*preacher curl 4 x 10 = Biceps
*sneda sit-ups 3 x 30 (15 per sida) = Mage
*magmaskin 3 x 10 = MageTisdag: Axlar, triceps
*militärpress 3 x 10 = Axlar
*skivstångs press bakom huvet 3 x 10 = Axlar
*axelpress 3 x 10 = Axlar
*hantellyft åt sidan 3 x 10 = Axlar
*tricepspress 3 x 12 = Triceps
*pulldowns 3 x 15 = Triceps
*dips 3 x max = Triceps
”simma några längder efter” = Hela kroppenOnsdag: Lår, Vader, Mage
*knäböj 5 x 10 = Ben
*utfall 5 x 10 = Ben
*benspark 4 x 12 = Ben
*liggande ben curl 5 x 10 = Ben
*vadpress sittande 5 x 12 = Ben
*vadpress stående 5 x 12 = Ben
*sneda sit-ups 3 x 30 (15 per sida) = Mage
*vanliga sit-ups 3 x 10 = Mage
*magmaskinen 3 x 10 = MageTorsdag: Rygg, Kondition
*chins 5 x max = Rygg
*latsdrag 4 x 10 = Rygg
*rodd 4 x 10 = Rygg
*rygglyft 4 x 10 = Rygg
*t-bar 4 x 10 = Rygg
*springa elr cykla ca 30 min = KonditionFredag: vila
Lördag: vila
Söndag: vila
Direkt efter träning tar jag en gainer och så tar jag kreatin, Jag äter ganska ofta(håller på att bättras) och så äter jag så mycket jag orkar, Jag dricker också mycket mjölk (ca 0.5-1,5 liter/dag)
Mvh Adam93
20 februari, 2010 at 15:11 #332266Anonym anvandareMemberDu har ett avancerat upplägg som hämtat från en erfaren bodybuilder.
Detta är ett vanligt misstag när det gäller just gymträning.
Om någon får för sig att börja med längdskidor kopierar man inte Gundes upplägg inför OS, men ska man lyfta lite vikter tar man ett upplägg från elitbyggarna.
Skulle kunna skriva ett bra upplägg till dig, men sök på ”nybörjarupplägg” ”helkroppspass” eller ”2-split” så hittar du säkert massor
21 februari, 2010 at 19:33 #332267Anonym anvandareMemberVincent Qvarfordt wrote:Du har ett avancerat upplägg som hämtat från en erfaren bodybuilder.Detta är ett vanligt misstag när det gäller just gymträning.
Om någon får för sig att börja med längdskidor kopierar man inte Gundes upplägg inför OS, men ska man lyfta lite vikter tar man ett upplägg från elitbyggarna.
Skulle kunna skriva ett bra upplägg till dig, men sök på ”nybörjarupplägg” ”helkroppspass” eller ”2-split” så hittar du säkert massor
tror du att du skulle kunna göra ett till mig kolla runt lite utan någon stor lycka :frust:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.