Onani/Sex negativt

Home Forums Allmänt om gymträning Onani/Sex negativt

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 64 total)
  • Author
    Posts
  • #955239
    Jacksatan wrote:
    Det är nog väldigt små skillnader. SKulle man avhålla sig från sex för att man bryr sig om att öka 5kg i bänkpress kan man lika gärna gå ut o skjuta sig.

    Hehehe…

    #955240
    Jacksatan wrote:
    Det är nog väldigt små skillnader. SKulle man avhålla sig från sex för att man bryr sig om att öka 5kg i bänkpress kan man lika gärna gå ut o skjuta sig.

    HAHA ja det ligger ju faktiskt ganska så mycket sanning i det.. :D men jag undrar i vilken grad man måste onanera/ha sex för att det ska påverka träningen riktigt tydligt… tex. om man runkar 10 gånger om dagen blir man asklen då? :|

    #955241
    BarbaPappa wrote:
    tex. om man runkar 10 gånger om dagen blir man asklen då? :|

    :D
    Frågan är ju om man har tid att göra så mycket annat (träning t.ex.) om man skulle sitta och dra i den 10 ggr per dag…

    #955242
    Jacksatan wrote:
    Det är nog väldigt små skillnader. SKulle man avhålla sig från sex för att man bryr sig om att öka 5kg i bänkpress kan man lika gärna gå ut o skjuta sig.

    :nod :emo-thumb

    #955243
    Mattias Hallberg wrote:
    :D
    Frågan är ju om man har tid att göra så mycket annat (träning t.ex.) om man skulle sitta och dra i den 10 ggr per dag…

    om man gör det 10 gånger på en dag utan att ha tid för annat, ska det då ta så lång tid innan man får orgasm? :)

    #955244

    Jag har för mig att en ganska ny studie visat att sex INTE ska vara negatvit för träningsresultaten som man tidigare trott.

    Tyvärr kommer jag inte ihåg var jag läst det :(

    #955245
    Sunnebris wrote:
    om man gör det 10 gånger på en dag utan att ha tid för annat, ska det då ta så lång tid innan man får orgasm? :)

    Jag vet inte. Jag har inte provat… Kommer en person på två röda av att röra sig själv så vore det rätt trist för personens eventuella partner…

    Tror nog det skulle ta rätt lång tid gång nr 9 och 10… och rätt mör dessutom…

    #955246
    BarbaPappa wrote:
    om man runkar 10 gånger om dagen blir man asklen då? :|

    Ingen fara, fortsätt du. :)

    #955247

    det jag läst (någonstans) var att sexet för killar skulle göra en sämre precis innan en match eller något liknande, medan det för tjejer skulle göra att man presterade bättre. sen om det är sant eller ej vet jag inte :D

    #955248

    Det bästa är väl träning först, sedan komma hem uppumpad av testosteron slita av sig (och flickvännen) kläderna och ägna ett par timmar åt kardio:emo-thumb. Finns inget bättre än det när man varit på gymmet tillsammans8) , Självklart måste man tänka på att ta en gainer på gymet så man inte blir katabol, man vet ju hur pinsamt det blir om man säger ”Vänta ett tag älskling, jag skall bara gå och ta en gainer” om man ligger på sängen och kelar:D

    #955249
    Mantus wrote:
    Det bästa är väl träning först, sedan komma hem uppumpad av testosteron slita av sig (och flickvännen) kläderna och ägna ett par timmar åt kardio:emo-thumb. Finns inget bättre än det när man varit på gymmet tillsammans8) , Självklart måste man tänka på att ta en gainer på gymet så man inte blir katabol, man vet ju hur pinsamt det blir om man säger ”Vänta ett tag älskling, jag skall bara gå och ta en gainer” om man ligger på sängen och kelar:D

    Ett par timmar? Jag är fan nöjd om jag hänger i 15minuter. Man börjar väl bli gammal o less kanske. =)

    #955250
    Jacksatan wrote:
    Ett par timmar? Jag är fan nöjd om jag hänger i 15minuter. Man börjar väl bli gammal o less kanske. =)

    Japp, flickvännen blir trött efter ca två timmar så då brukar vi avrunda:)

    Ja det blir väl antagligen så när man börjar närma sig 25 års strecket, kanske dags för lite mer kardio?

    #955251
    Mantus wrote:
    Japp, flickvännen blir trött efter ca två timmar så då brukar vi avrunda:)

    Ja det blir väl antagligen så när man börjar närma sig 25 års strecket, kanske dags för lite mer kardio?

    No offence men de tjejer jag haft skulle bli helt utnötta o få ont efter en halvtimme åtminstone. Du kanske inte har begåvats med rätt utrustning så du måste kämpa längre? =P

    #955252
    Jacksatan wrote:
    No offence men de tjejer jag haft skulle bli helt utnötta o få ont efter en halvtimme åtminstone. Du kanske inte har begåvats med rätt utrustning så du måste kämpa längre?

    Ingen har klagat på längden hittills:D Den är stor nog så det räcker det kan jag lova, men nu var det väl inte snoppmätartävling vi skulle ha? :p
    Du kör för hårt Jack, det gäller att börja försiktigt och öka gradvis, du startar ju tex inte upp en bil på 5ans växel:D Sedan så tenderar sexet att bli bättre om man har varit tillsammans i några år;)

    #955253
    Jacksatan wrote:
    No offence men de tjejer jag haft skulle bli helt utnötta o få ont efter en halvtimme åtminstone. Du kanske inte har begåvats med rätt utrustning så du måste kämpa längre? =P

    :D *asg*

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 64 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.