- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Söker träningskompis i Göteborg
Provar här och ser om jag hittar det jag söker…
Jag är periodare och har tränat i många år… i… ja just de… perioder… mitt dilemma har alltid vart att jag kört stenhårt och vart superduktig vilket har resulterat i massa viktnedgång och den kropp jag vill ha. När jag sedan är nöjd så slutar jag träna… för varför träna när man redan är nöjd… nån som känner igen sig? Ja, ja trodde väll de…
Nu ska det bli ordning!
Nu har jag inte tränat på 3 år och har gått upp 15 kg igen. Har köpt träningskort på Lundbybadet (Hisingen) men behöver en träningskompis för att riktigt komma igång. Vill styrketräna men även gå på en massa pass som jag aldrig provat på innan, men känner mig så urbota dum/lost och söker nu någon att gå dit med. Jag söker kanske mest en att gå dit med tills jag känner mig varm i kläderna igen och törs gå dit själv… du kanske också är nybörjare och vill komma igång… eller en icke-amatör som vill ta dig an mig och hjälpa mig på rätt spår…
Kille eller tjej spelar ingen roll… bara hör av dig!
Tror detta hamnade i lite fel tråd…
Ja se… ny här åxå… hehe
Ja se… ny här åxå… hehe
Fel forumavdelning, flyttade till en mer korrekt sådan.
Han kanske fortfarande söker träningspartner Fast han var senast aktiv 08-10-08..
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY