Står och stampar på samma vikt, kostschema? träningsschema?

Home Forums Allmänt om gymträning Står och stampar på samma vikt, kostschema? träningsschema?

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

Hej!

Från december 08 fram till nu har jag gått ner 5 kg, från 65 kg till 60 kg, är 1,67m och 20 år. Jag skulle vilja gå ner 5 kg ytterligare och träna styrketräning (har kört cardio för det mesta nu, löpning, spinning osv). Jag har verkligen motivation, är jättetaggad men jag behöver hjälp, eftersom jag inte vet hur jag ska gå tillväga. Jag står och stampar på 60 kg hela tiden, väldigt svårt att gå ner. Vem ska jag vända mig till? Jag har tänkt på en PT, problemet är bara att jag är student och har faktiskt inte råd. Jag har läst endel på Internet osv. om kost och styrkeövningar, följer även Fitnessgurus blogg och Sofi Lindbergs, men jag behöver lite mer hjälp än så.

Skulle någon vilja lägga upp ett kostschema åt mig för 5 veckor. Jag får äta 1300 kcal/dagligen enligt deffguiden. Jag dricker proteindrinkar varje morgon och efter träningen (whey 80). Föredrar havregrynsgröt till frukost.
    Om någon vill hjälpa till med ett kost- och träningsschema så vore det guldvärt! :p

Lycka till med er träning och kost!

Se till att äta mindre än 1300 kcal om dagen då?
    Bara se till att räkna kcal i allt du stoppar i dig.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.