Störande individer på gymmet?

Home Forums Allmänt om gymträning Störande individer på gymmet?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 125 total)
  • Author

Som rubriken säger, vilken personlighet stör ni er mest på i ert lokala gym? :D Dela med er av egna erfarenheter och händelser! :nod

Om jag börjar så säger jag utan tvekan, den nya killen som aldrig tidigare kännt lukten av ett gym, lassar på enorma vikter, gör en repetition, vilar… ser sig genast i spegeln efter synliga resultat! :D

Folk som inte vågar fråga om dom kan köra i mellan, istället går dom & klagar till personalen att dom fått vänta jääääääätte länge på sin tur…
    Det stör jag mig på, men till min stora glädje så stör dom sig nog mer på mig.;)

Jag bryr mig föga om hur kassa folk är på att träna eller liknande – de får gärna bo i cable-crossen för min del. Det enda jag bryr mig om är att folk inte luktar. Folk som gör det förtjänar nackskott; de sabbar min träning.

Andreas Guiance wrote:
    Jag bryr mig föga om hur kassa folk är på att träna eller liknande – de får gärna bo i cable-crossen för min del. Det enda jag bryr mig om är att folk inte luktar. Folk som gör det förtjänar nackskott; de sabbar min träning.

Är man på ett gym, så får man räkna med att det luktar lite svett. Inga fröken fasoner!

holma82 wrote:
    Är man på ett gym, så får man räkna med att det luktar lite svett. Inga fröken fasoner!

Aldrig. Det är därför jag har bytt till SATS:emo-thumb

Nysvettad svett luktar väl inte så mycket. Gammalsvettad svett däremot är dödsstraffsinbringande!

Därmot skulle jag aldrig låta vare sig lukt eller annat störa min träning. Då har jag gjort nåt fundamentalt fel i min laddning.

Jag körde ett avslutande pumpset i cablecrossen, flyes för att vara exakt, då jag ser att det står några utlänska killar o glor genom rutan som är framför. När de ser att jag märker dem börjar de flina och gestikulera mot mig. Givetvis blir jag helt vansinnig och går ut och frågar va fan deras problem är. Till en början är killarna hotfulla, men lägger av när de inser att jag är arg på riktigt.
    Första, och förhoppningsvis sista, gången något sådant har hänt.

Mvh Calle ”kort stubin” Sirén

Janpeter Sangborn wrote:
    Nysvettad svett luktar väl inte så mycket. Gammalsvettad svett däremot är dödsstraffsinbringande!

Därmot skulle jag aldrig låta vare sig lukt eller annat störa min träning. Då har jag gjort nåt fundamentalt fel i min laddning.

Helt klart! och kan säga att med flera års erfarenhet inom hockey och bandy så finns det ej ngn värre lukt än grejjer som ruttnar i trunkarna då vissa låter dem ligga så varje gång, fyfan!

Andreas Guiance wrote:
    Aldrig. Det är därför jag har bytt till SATS:emo-thumb

Om nu det va en garanti för en luktfri träningsmiljö…tyvärr inte

Personer som;

1. Kommenterar det man gör, och gör mer fel själva.
    2. Dansar drägg-dans till musiken emellan sina set.
    3. Kastar vikter i golvet och försöker se elaka ut efteråt.
    4. ”Psssch”-ar jättehögt varenda rep i en 50-repsuppvärmning utan vikter.
    5. Inte plockar undan, så man tror att det är upptaget när det är ledigt.
    6. Tar bänkar/grejer så fort man går iväg och fyller på vattenflaskan, trots att man lämnar remmar, bälten, tröjor och skit för att visa att det är upptaget.

Jobbigt folk helt enkelt, de tar iväg sinnesfriden med träning lite grann, i alla fall för mig!

MVH

Amer wrote:
    Som rubriken säger, vilken personlighet stör ni er mest på i ert lokala gym? :D Dela med er av egna erfarenheter och händelser! :nod

Om jag börjar så säger jag utan tvekan, den nya killen som aldrig tidigare kännt lukten av ett gym, lassar på enorma vikter, gör en repetition, vilar… ser sig genast i spegeln efter synliga resultat! :D

Tänk så e man stark, fast ändå liten och vill se sig i spegeln lite då och då?
    Stör det dig så extremt mycket?

Va? Vem har sagt nånting om att man inte kan vara liten och stark? Vad är det du frågar efter egentligen? :frust: Man får se sig i spegeln hur mycket man vill men det var ju inte det ja sa heller lr hur? Läs på innan du skriver.

Folk som är störst och starkast på gymmet, och vet om de själva, men ändå inte kan vara ödmjuka eller trevliga.

Sen finns det väl småsaker, t.ex. folk som låter jättemycket eller ber att få gå emellan och kör en övning i 2.5 minut..

Jag stör mig faktiskt inte på någon på mitt gym:emo-thumb

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 125 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.