Home › Forums › Allmänt om gymträning › Störande individer på gymmet?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 maj, 2007 at 15:02 #873828Anonym anvandareMember
Blir åxå irriterad på folk som inte kan plocka upp efter sej, så de blir oftast en själv som får plocka undan om man vill ha rum med fötterna kring bänken:evil:
Inte så kul dock om det ligger en massa stora feta hantlar som man NO WAY skulle orka lyfta upp på ställningen utan att bryta ryggen, så plocka upp efter er, tar 5 sekunder:p31 maj, 2007 at 15:10 #873829Anonym anvandareMemberJag stör mig inte direkt på så mycket på hur andra gör på gymet, det är deras ensak… men att plocka upp efter sig när man är klar tycker jag bör vara en självklarhet, vilket man också ofta skriver under att man ska göra genom medlemsskapet där. Sedan det med luktande kläder är också otrevligt, och hygien brukar också vara en punkt i medlemskapet, tror jag….
31 maj, 2007 at 15:23 #873830Anonym anvandareMemberFattar verkligen hur ni orkar bry er om vad andra gör när NI tränar? BACK IN THE DAY TRÄNADE JAG OFTA I SOLBRILLOR & HÖRLURAR FÖR ATT EJ BLI STÖRD men these days är jag oftast så fokuserad på MIN träning så jag skulle nog varken märka om Ronnie Coleman kom in på gymmet eller om en jumbojet störtade i grannhuset…har fullt upp med att överleva det set jag tränar!
ZONE
31 maj, 2007 at 15:41 #873831Anonym anvandareMemberSjälv kör man med mp3 spelare å hörlurar så ljuden försvinner.
Men folk som inte tar bort vikter från smithen lr bänken är irriterande och visar hur slappa de är.Sen finns de vissa som slänger vikter, totalt onödigt om du inte är uppe i BB vikter. Exempel, sätta ner hantlar på låret vid bröstträning kan vara lite onödigt och riskfyllt. Sen folk som inte läser lr vet hur man gör i vissa övningar, de ser bara så dumt ut när någon gör totalt fel i benböj lr annan övning. :nono:
På sats i halmstad är musiken på tok för låg, därav egen musik, sen tur är så går kortet att frysa, en självklarhet. Har redan betalt in allt dock så därav går kortet att frysa.
31 maj, 2007 at 16:05 #873832Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Fattar verkligen hur ni orkar bry er om vad andra gör när NI tränar? BACK IN THE DAY TRÄNADE JAG OFTA I SOLBRILLOR & HÖRLURAR FÖR ATT EJ BLI STÖRD men these days är jag oftast så fokuserad på MIN träning så jag skulle nog varken märka om Ronnie Coleman kom in på gymmet eller om en jumbojet störtade i grannhuset…har fullt upp med att överleva det set jag tränar!ZONE
sen när du ska börja med nästa set och passat nån medans så har nån snott dina vikter eller lås, eller nått liknande, hade du inte brytt dig då?
31 maj, 2007 at 16:34 #873833Anonym anvandareMemberHanne wrote:Om nu det va en garanti för en luktfri träningsmiljö…tyvärr inteNej jag vet; det är bittert:( Men det är en högre andel tjejer där och tjejer har generellt förstått vad en dusch är (thank god). Man får va glad för det lilla;)
31 maj, 2007 at 16:37 #873834Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Folk som har med sig mobilen in på gymet.Ja för dom kan ju lämna den någonstans så den blir snodd istället? o_O
31 maj, 2007 at 16:38 #873835Anonym anvandareMemberfolk som tar över en maskin,kör 1 set stretchar sedan 5 minuter medan de talar med någon kör sedan 1 set till.Under tiden står de å vaktar maskinen att ingen kan ta den:(
31 maj, 2007 at 17:01 #873836Anonym anvandareMemberErik__ wrote:sen när du ska börja med nästa set och passat nån medans så har nån snott dina vikter eller lås, eller nått liknande, hade du inte brytt dig då?Händer ibland…jag tar en annan vikt…inte så jävla noga vilken vikt jag kör på…CHILL BRO..CHILL! Varför göra livet så svårt?
ZONE
31 maj, 2007 at 18:18 #873837Anonym anvandareMemberStör mig på det som rent faktiskt hindrar eller försvårar min träning, dvs folk som ockuperar maskiner onödigt länge eller är dåliga på att plocka undan efter sig. Annars är det väl bara dumt att störa sig på mobiler, spegling och annat strunt som folk sysslar med. Man skall koncentrera sig på sig själv. (Eller möjligtvis den man passar :p )
31 maj, 2007 at 19:11 #873838Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Händer ibland…jag tar en annan vikt…inte så jävla noga vilken vikt jag kör på…CHILL BRO..CHILL! Varför göra livet så svårt?ZONE
För att det händer att folk snår låsen av mig och det var bristvara på dom för tillfället =D
31 maj, 2007 at 19:30 #873839Anonym anvandareMemberjävla yuppisar som tvunget ska stå o glo på sig själva i 10minuter i spegel mellan sina set eller pilla med sina mobiler o blocka maskiner borde dö!
31 maj, 2007 at 19:57 #873840Anonym anvandareMemberMärkte en vidrig kategori idag. Jobbiga jävlar som förvränger röstläget för att låta annorlunda, påminner lite om sättet raggare pratar, och konstant snackar med allt och alla runt om, garvar åt sina egna skämt osv.
Skriker och stojar, och tar allmänt äckligt mycket plats.
(Ungefär som jag på forumet, fast på riktigt.):p
MVH
31 maj, 2007 at 20:22 #873841Anonym anvandareMemberLäste tråden igår men kom inte på nån speciell typ jag stör mig på.
Nu däremot var jag på gymmet och körde ett pass. För ovanlighetens skull ser jag kalk på bänkens ryggstöd och på smithstången. Blev sur som fan för att personen inte torkat av och givetvis kommer skiten på kläderna.
Muttrar nåt om att ”skulle inte förvåna mig om han är klenare än jag och tror sig bli starkare av kalket” (ungefär som att öppet filter på en bil ger 30hk extra, eller dekaltrim… minst 10hk)
Såklart står det nån liten *@****+# bakom mig och kletar in händerna med kalk för att göra chins. kalket hjälpte inte mycket, han behöver hjälp efter 5 reps. Jag gör lika många vid min feta vikt á 92kg.
Usch, bort!
31 maj, 2007 at 20:25 #873842Anonym anvandareMemberfalloutboy wrote:Läste tråden igår men kom inte på nån speciell typ jag stör mig på.Nu däremot var jag på gymmet och körde ett pass. För ovanlighetens skull ser jag kalk på bänkens ryggstöd och på smithstången. Blev sur som fan för att personen inte torkat av och givetvis kommer skiten på kläderna.
Muttrar nåt om att ”skulle inte förvåna mig om han är klenare än jag och tror sig bli starkare av kalket” (ungefär som att öppet filter på en bil ger 30hk extra, eller dekaltrim… minst 10hk)
Såklart står det nån liten *@****+# bakom mig och kletar in händerna med kalk för att göra chins. kalket hjälpte inte mycket, han behöver hjälp efter 5 reps. Jag gör lika många vid min feta vikt á 92kg.
Usch, bort!
Va jag som trodde kalk gjorde som man kunde ta 10kg extra i bänk! :p
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.