”Träna-ner” sig?

Home Forums Allmänt om gymträning ”Träna-ner” sig?

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Jag och en vän till mig har suttit och funderat lite på om det går och hur man gör om man vill bli några storlekar mindre.

T.ex om Ronnie Coleman plötsligt vaknar en morgon och tänker:
    – Nej, jag känner mig för stor. Jag vill se ut som Patrick Swayze i Dirty dancing.

Är det möjligt? Och hur skulle han gå till väga?

(Skulle vara kul med något seriöst inlägg bland de mängder av oseriösa som brukar dyka upp)

Det är ju bara att sluta träna?

Han skulle göra som Christian Bale, gymma och inte äta något. Eftersom då bryts musklerna ned och han inte äter något så byggs dem inte upp igen. Ligga på kaloriunderskott och samtidigt försöka få i sig alla vitaminer/mineraler.

Det är inte svårt att bli av med alla musklerna och bli smal. Festa hårt, skaffa fast flickvän, ät oregelbundet. Det funkade för mig…..

bffen669 wrote:
    Det är inte svårt att bli av med alla musklerna och bli smal. Festa hårt, skaffa fast flickvän, ät oregelbundet. Det funkade för mig…..

haha! tyvärr sanning

Gå ner i vikt bara.
    Utan träning gärna om du inte vill behålla musklerna.

Bear wrote:
    Jag och en vän till mig har suttit och funderat lite på om det går och hur man gör om man vill bli några storlekar mindre.

T.ex om Ronnie Coleman plötsligt vaknar en morgon och tänker:
    – Nej, jag känner mig för stor. Jag vill se ut som Patrick Swayze i Dirty dancing.

Är det möjligt? Och hur skulle han gå till väga?

(Skulle vara kul med något seriöst inlägg bland de mängder av oseriösa som brukar dyka upp)

Frågan jag ställer mig är varför någon tror att det skulle vara svårare för en byggare att bli smalare än för någon annan. Uppenbarligen har du inte lagt på dig speciellt mycket massa för då hade du vetat hur lätt det är att få den att minska igen….

räven wrote:
    Frågan jag ställer mig är varför någon tror att det skulle vara svårare för en byggare att bli smalare än för någon annan. Uppenbarligen har du inte lagt på dig speciellt mycket massa för då hade du vetat hur lätt det är att få den att minska igen….

Du har rätt. Dessutom äter jag mängder av godis och skräpmat och undrar varför jag inte går ner i vikt. Jag är en sorglig historia.

Bear wrote:
    Du har rätt. Dessutom äter jag mängder av godis och skräpmat och undrar varför jag inte går ner i vikt. Jag är en sorglig historia.

jepp..tydligen…

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.