Home › Forums › Allmänt om gymträning › ”Träna-ner” sig?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 december, 2009 at 17:46 #60019Anonym anvandareMember7 december, 2009 at 17:46 #368473Anonym anvandareMember
Jag och en vän till mig har suttit och funderat lite på om det går och hur man gör om man vill bli några storlekar mindre.
T.ex om Ronnie Coleman plötsligt vaknar en morgon och tänker:
– Nej, jag känner mig för stor. Jag vill se ut som Patrick Swayze i Dirty dancing.Är det möjligt? Och hur skulle han gå till väga?
(Skulle vara kul med något seriöst inlägg bland de mängder av oseriösa som brukar dyka upp)
7 december, 2009 at 19:39 #368474Anonym anvandareMemberDet är ju bara att sluta träna?
7 december, 2009 at 19:51 #368475Anonym anvandareMemberHan skulle göra som Christian Bale, gymma och inte äta något. Eftersom då bryts musklerna ned och han inte äter något så byggs dem inte upp igen. Ligga på kaloriunderskott och samtidigt försöka få i sig alla vitaminer/mineraler.
7 december, 2009 at 21:05 #368476Anonym anvandareMemberDet är inte svårt att bli av med alla musklerna och bli smal. Festa hårt, skaffa fast flickvän, ät oregelbundet. Det funkade för mig…..
7 december, 2009 at 21:26 #368477Anonym anvandareMemberbffen669 wrote:Det är inte svårt att bli av med alla musklerna och bli smal. Festa hårt, skaffa fast flickvän, ät oregelbundet. Det funkade för mig…..haha! tyvärr sanning
7 december, 2009 at 23:24 #368478Anonym anvandareMemberGå ner i vikt bara.
Utan träning gärna om du inte vill behålla musklerna.8 december, 2009 at 11:59 #368479Anonym anvandareMemberBear wrote:Jag och en vän till mig har suttit och funderat lite på om det går och hur man gör om man vill bli några storlekar mindre.T.ex om Ronnie Coleman plötsligt vaknar en morgon och tänker:
– Nej, jag känner mig för stor. Jag vill se ut som Patrick Swayze i Dirty dancing.Är det möjligt? Och hur skulle han gå till väga?
(Skulle vara kul med något seriöst inlägg bland de mängder av oseriösa som brukar dyka upp)
Frågan jag ställer mig är varför någon tror att det skulle vara svårare för en byggare att bli smalare än för någon annan. Uppenbarligen har du inte lagt på dig speciellt mycket massa för då hade du vetat hur lätt det är att få den att minska igen….
8 december, 2009 at 23:40 #368480Anonym anvandareMemberräven wrote:Frågan jag ställer mig är varför någon tror att det skulle vara svårare för en byggare att bli smalare än för någon annan. Uppenbarligen har du inte lagt på dig speciellt mycket massa för då hade du vetat hur lätt det är att få den att minska igen….Du har rätt. Dessutom äter jag mängder av godis och skräpmat och undrar varför jag inte går ner i vikt. Jag är en sorglig historia.
8 december, 2009 at 23:51 #368481Anonym anvandareMemberBear wrote:Du har rätt. Dessutom äter jag mängder av godis och skräpmat och undrar varför jag inte går ner i vikt. Jag är en sorglig historia.jepp..tydligen…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.