väldigt aggresiv när du inte får/kan träna?

Home Forums Allmänt om gymträning väldigt aggresiv när du inte får/kan träna?

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

Köp ett 10-kort?

Situps, Armhävningar och liknande övningar. Jag själv improviserade när jag var utomlands. Plastpåsar med sand blev hantlar. En ihopsnickrad bänk och en hink vatten blev jättebra ryggträning osv.

Gå ut i skogen och kör chins, lyft stenar och stockar. Dra till en sjö och simma någon timma så du blir trött.

Det jag alltid gor nar jag inte far trana av nagon anledning ar att kompensera det med sex, nastan lika bra som traning faktiskt :)

Raska promenader eller just träning är det jag brukar ägna mig åt då jag börjar känna av abstinensen.

Cykling är kanske inte så slitsamt för knä?

känner igen mej grymt mycket i den lättirriterade,familjen hatar mej efter ca två dagar. mitt tips, leta upp brock lesnar och försök slå honom :)

AndreasN wrote:
    Det jag alltid gor nar jag inte far trana av nagon anledning ar att kompensera det med sex, nastan lika bra som traning faktiskt :)

Men oroar du dig inte för symmetrin? Jag menar en rejäl högerarm är väl schysst men vänstern får ju gärna hänga med i utvecklingen.

On Topic – finns ju massor du kan göra med improvisation för att träna. Armhävningar, upphopp, crunches etc och något att häva dig upp med för chins är ju lätt och så kör du lite cirkelträning.

Men alltså, nog borde du väl kunna ta dig till något gym utanför stan där du bor?
    3 veckor utan vikter skulle inte finnas på kartan för min del. Skulle lätt kunna åka
    flera mil för att hitta ett tillfälligt alternativ. Åtminstone så att man fick sig en rejäl
    genomkörare ett par gånger i veckan.

Undefined wrote:
    Men oroar du dig inte för symmetrin? Jag menar en rejäl högerarm är väl schysst men vänstern får ju gärna hänga med i utvecklingen.

Haha, just darfor jag har sex med en kvinna och en pa egen hand,det och risken for inflammation haha.

Armhävningar, sit-ups, chins där du kommer åt samt rygglyft och 2 veckors cardio har inget dött av…

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.