Vibrationsträning?

Home Forums Allmänt om gymträning Vibrationsträning?

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Hej
    har på sistone hört en del om vibrationsträning och vet inte riktigt vad jag ska tro. Mycket låter ju som blajj, tänkte därför kolla här om det finns någon ”expert” som har testat eller som vet något om det.

[http://www.youtube.com/watch?v=BAzNdDQeB5c]

erik och mackan, snygga och smärta. ”hero” testar olika tv-shop saker bland annat vibrations saker, ganska kul klipp :emo-thumb

Hehe, sen vet jag ju inte om jag skulle kalla de två grabbarna för experter.

Jag har alltid varit skeptisk till vibrationsplatta. Fick chansen att prova den nu under Fitnessfestivalen. Han ställde in den så att den skulle vara ”tuff” enligt försäljaren. Han blev dock inte så road av att jag tyckte det kändes som fotmassage när jag gjorde övningen :) .
    Vibrationsplattan har helt klart ett syfte inom viss rehabträning och en del specialträning inom vissa idrotter. Annars är det skräp.

Patrik Sundvall wrote:
    Jag har alltid varit skeptisk till vibrationsplatta. Fick chansen att prova den nu under Fitnessfestivalen. Han ställde in den så att den skulle vara ”tuff” enligt försäljaren. Han blev dock inte så road av att jag tyckte det kändes som fotmassage när jag gjorde övningen :) .
    Vibrationsplattan har helt klart ett syfte inom viss rehabträning och en del specialträning inom vissa idrotter. Annars är det skräp.

Du får hänga med till stallet å ställa dig på vibrationsgolvet anpassat för 600kg häst :D. Då kittlar det till lite :P

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.