- This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › volym
letat efter en tråd för volym för bröst..vill skaffa mig härligt formade bröst (e kille) men inget funkar på mig..har börjat köra 2 pass bröst i veckan nu.låg och hög reps eller blandat i ett pass,,vad tros.
Mkt är genetik… du får prova dig fram och se vad du får bäst utveckling av.
hmm börja när jag var 14-15 år..är idag 24 år..varit lite sporadiskt seriös dådå..hållt upp nått år dådå också..men nu går jag sten hårt ut på att skaffa mig ”figur”, grunden har jag väl lite men inte den riktiga figuren som sagt.armar skit bra respons behöver knappt träna dem..ca 38cm i omkrets.men bröstet vill alldrig växa och få volym med konjukturer.
mmm så e d med vissa men för mig e det en livsstil samtidigt som man vill se lite resultat ändå..snygg kropp skulle va roligt iaf att få en gång i sitt liv..mkt e hobby och gillar att läsa om kost och allt som rör träning.tror dessutom att mina gener suger.
men gärna lite tips på stor bröstkorg ifall någon har liknande problem..visst räknas hela kroppen in men stora bröst e manligt..
bänkpress såklart..liggande hantelpress, snebänk i smithmaskin.cablecross sittndes på knä i maskin. kan nämna att jag alltid får träningsverk i brösten i ca 3 dagar..
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY