Dolph Lundgren om träningen & dieten inför Rocky IV

Home Forums Artiklar Dolph Lundgren om träningen & dieten inför Rocky IV

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 63 total)
  • Author
    Posts
  • #449782
    robinNorback wrote:
    Gustav, jag vet mycket väl att man AAS snack inte är tilllåtet här. Det jag reagerade på var att du lekte skvallerbytta. Låt moderatorerna sköta det istället.

    Men snälla varför låta de gå för långt å låta moderatorerna stänga tråden? Onödigt finns väl folk som vill kunna snacka om denna epokgörande film utan att bryta mot forumreglerna?

    #449783

    När det ändå finns en tråd om Dolph..

    Är det någon som sett eller vet var jag kan hitta klippet med när han var med sen kväll med luuk ?

    #449784

    Prova att söka på youtube.

    #449785
    Allan wrote:
    Prova att söka på youtube.

    Det svaret var inte för mycket till hjälp..

    Jag har sökt både på YouTube och Google.. hittar ingenstans :(

    #449786

    men tv4.se då? Där borde de finnas

    #449787

    [http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article1787723.ab]

    #449788
    Ivan_Drago wrote:
    När det ändå finns en tråd om Dolph..

    Är det någon som sett eller vet var jag kan hitta klippet med när han var med sen kväll med luuk ?

    Hade ingen aning om att han varit med i det programmet, synd jag missade!

    #449789

    Rocky IV är den mest taggande filmen någonsin!

    #449790

    Dolph är hård, så är det bara.

    #449791
    Wolfen wrote:
    10kg muskler på några månader. Jo tack. Mkt gener.

    skulle chansa mer på steroider :)

    #449792
    _Toobbe wrote:
    skulle chansa mer på steroider :)

    Ne det tror jag inte.

    #449793
    Danne.v wrote:
    Ne det tror jag inte.

    jaså? Varför tror du inte det? Jag har läst rätt mycket om Dolph. Läste någonstans i en lång intervju efter Rocky IV att där fanns preparat som han inte vill diskutera om. Jag tror inte han fick den kroppen BARA av ren träning och vanlig kost iallafall…

    Men men, jag diggar Dolph nog mest av alla här, så jag har inget emot killen. Men sen är det inte många som inte tagit preparat :frust:

    Edit; förstått att man inte för prata om preparat till viss del, men hur långt man får gå vet jag inte, jag hittar inte REGLER någonstans för det – om någon kunde vara snäll och länka till regler.

    #449794

    [http://forum.body.se/showthread.php?t=29]

    Längst ner.

    #449795
    Magnus Branzén wrote:
    People, om ni inte kan bry er om att läsa artikeln kanske ni kan låta bli att kommentera innehållet. 10 kilo mer i kroppsvikt på fem månader, totalt 110 kg på en 195 cms elitidrottare som medvetet hållit nere vikten för att kunna göra modelljobb, är inget speciellt.

    sant :D

    #449796
    Ivan_Drago wrote:
    jaså? Varför tror du inte det? Jag har läst rätt mycket om Dolph. Läste någonstans i en lång intervju efter Rocky IV att där fanns preparat som han inte vill diskutera om. Jag tror inte han fick den kroppen BARA av ren träning och vanlig kost iallafall…

    Men men, jag diggar Dolph nog mest av alla här, så jag har inget emot killen. Men sen är det inte många som inte tagit preparat :frust:

    Edit; förstått att man inte för prata om preparat till viss del, men hur långt man får gå vet jag inte, jag hittar inte REGLER någonstans för det – om någon kunde vara snäll och länka till regler.

    Ingen ide att diskutera med människor här om ass. Alla blir så lätt stötta och ett helvete drar igång. tror själv att han till 100% tog grejor precis som Sylvester,Arnold mmmmm. Gud förstår inte varför det är ett så stort ämne att hetsa upp sig för.Så länge inget går att bevisa på tävling så find:whistle:

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 63 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.