Tack för erat arbete med BODY Radio och tidningen!

Home Forums BODY Radio Tack för erat arbete med BODY Radio och tidningen!

  • This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #102139
    #1077167

    Vet inte hur många trådar som skapats innan här med ”tack-inlägg” eller inlägg där man visar uppskattning till tidningen och radion. Men jag tycker det är viktigt att man kommer ihåg och uppskattar det jobb Alex och Andreas lägger ned på detta, även om man i praktiken gör det genom att läsa och lyssna. Och naturligtvis vad dessa ”skrattmåsar” :) tillsammans med andra på BODY åstadkommer varje månad, nämligen Sveriges bästa tidning för dem som tränar hårt!

    Jag har varit trogen prenumerant sedan 2002 (då under namnet B&K Magazine), 14 år gammal och den förrändring som tidningen gjorde för mig, från pinnsmal anorektisk matvägrare och träningsnarkoman till träningsnarkoman med stort intresse för kosten och träningens betydelse. Via tidningen fick jag även kontakt med min största idol, Mr. symmetri himself inom byggning och är glad att jag på distans även haft äran att ha kontakten med honom än idag. Har idag flera böcker och uppslagsverk, b.la. Ove Rytters grymma böcker om kost och träning och siktar på att bli PT inom en snar framtid.

    Så än en gång: Tack, för att ni fortfarande gör BODY så jävla bra! :)

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.