Vem vill du höra i BODY Radio?

Home Forums BODY Radio Vem vill du höra i BODY Radio?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 129 total)
  • Author
    Posts
  • #55722
    #211964

    Tänkte mig en tråd där vi får ge förslag på person vi skulle vilja höra prata i radion. Alla kanske inte går att fixa men man kan ju alltid önska sig.

    För att tråden ska ha lite substans så tänkte jag mig att man får ge en motivering till varje person man önskar. Detta borde ge Alex och Andreas något av en grund för vidare research.

    Att skriva ut namnet på personen känns ju rätt så relevant och det kan ju vara obehagligt för vissa personer, dessa personer är ju dock tämligen offentliga och det borde gå bra. Är det ändå så att någon inte uppskattar att ha sitt namn här så hoppas jag att en mod kan redigera bort det efter önskemål från personen.

    Som brukligt är så börjar trådskaparen, beskriver jag någon orättvist så ser jag gärna att någon rättar mig. Listan är halvt om halvt ordnad efter mina önskemål.

    Janpeter Sangborn, om jag inte är helt ute och cyklar så har den kille varit huvuddomare vid fitnessfestivalen vid fler tillfällen än vad jag har varit där överhuvudtaget. Han har varit med i gamet en tid nu och har säkert en hel del att säga om utvecklingen av bodybuilding, vad man ska tänka på när man tävlar och allmänna tankar.

    Arne Persson mannen som vet allt om tricepsträning, dips och har även starka åsikter om dagens byggare. Finns mycket att luska i här.

    Martin Berkhan denna brutalt ärlig person i väldigt god form som fått en mängd människor att gå över till periodisk fasta.

    Kristian ”Pepzadept” Sewén är en kille som både vunnit SM i AF samt rm i sl-raw. Till detta kan läggas att han tränar något annorlunda och med en stor glädje.

    Kenneth Johansson har säkert en hel del att berätta om SKKFs arbete och strävan efter att bli medlem i riksidrottsförbundet. Möjligtvis att Janpeter kan tala om detta istället.

    Någon av deltagarna från Talangjakten, här jag lite svårt att minnas hur det gick för alla men förslagsvis tar man någon som vann då detta är extra kul att höra om. Personen i fråga har säkert en hel del att berätta om hela resan och vad dom gjort efteråt.

    Min bristande kunskap om stora kvinnliga byggare till trots så skulle jag ändå vilja höra mer från en sådan. Body vet säkert om några som var med i tidningen under nittiotalet.

    Samir Troudi är, i mina ögon, en av de mer lovande för att bli riktigt bra i det här landet. Han har även vunnit en hel del, är stark som fan och minns jag inte fel så kör han lite konstiga saker på sin diet.

    Sen har jag några bubblare, det vill säga personer som inte har sådan stor status än men ändå är intressanta.

    King Grub är en mytomspunnen person med enormt kunnande inom kost. Var tjock som lite och jag har fått uppfattningen av att han är lite smånördig, han riktade sin nördighet mot träning och håller nu sig i ständigt bra form och levererar forskningsrapport på forskningsrapport. Vem är mannen bakom nicket?

    Ali Komai vinnaren i juniorklassen på Luciapokalen 09, siktar nu mot SM. En väldigt harmonisk fysik och sympatisk person. Här kan man dock tänka sig att man tar någon annan up-and-coming person.

    Det var mina önskemål det, blev fler än jag trodde men det ger förhoppningsvis utdelning.

    Sen vill jag vara lite kritiskt till programmet och säga att ni bör dra ner styrkan på Andreas då hans röst är något högre och därför sticker ut lite under programmet. Fortsätt att göra ett roligt och intressant program!

    #211965

    Med tanke på att det är en podcast, och det är främst vi på forumet som lyssnar (?) så vill jag mest höra lite småtjöt mellan moderatorer osv, t.ex. Herr Marcus, King, Eddie, osv ^^ Mest för att få en insyn hos de personer som faktiskt styr stället där en del av oss spenderar större delen av sin fritid :D

    #211966

    Martin Berkhan – Tankarna bakom hans träningsfilosofi samt en liten snabb genomgång av ett bra grundläggande kost- och träningsschema.

    Joakim Bartoll – Som ovan.

    Arne Persson – Tips om hur man bygger brutala armar med gristunga vikter (helst lite tips på bicepsträning också).

    King Grub – Kan vara en intervju om vad som helst. Så länge jag får sätta en röst på detta nick så jag vet att han existerar på riktigt så är jag nöjd.

    Samir Troudi – Ingen aning om hur mycket kunskaper han har inom träning och kost, men en sak är säker; han har en otroligt tilltalande fysik och är stark som ett djur.

    #211967

    Erling Wahlgren!

    #211968

    Mycket bra initiativ! Och dessutom många bra förslag – keep em coming:)

    Som jag sa här i någon tidigare tråd blir tajmingen lite avgörande för vissa namn – typ som att vi har kört två AF-avsnitt nu inför SM, och nu tänkte köra några avsnitt med inriktning mot SM i byggning. Tro med andra ord inte att vi har glömt bort förslagen bara för att de inte dyker upp inom de närmaste veckorna:)

    #211969

    Johan Malm: Helt klart en kille som har mycket att säga kring sin träning och tävlande. Både hög moral när det gäller träning och jobb. Trots att det inte räckt hela vägen till toppen på prispall så vet han vad det innebär att tävla år efter år och har aldrig (vad jag vet) haft uppehåll från gymmet. Sen är han väldigt trevlig och gör garanterat bra radio. :D :up:

    #211970

    Klaudia Larsson, Marika Johansson eller någon annan kvinnlig byggare.

    #211971

    Några som tävlar nu på hösten – Pre-SM-day. Och gurus som gör lite predictions både om SM, NM och Olympia etc.

    #211972
    nicke wrote:
    Klaudia Larsson, Marika Johansson eller någon annan kvinnlig byggare.

    +1

    Pauline Nordin

    #211973

    Mats Kardell är nog den byggaren som jag är mest nyfiken på att lyssna till. Få höra vad han har att säga, vet att han har en ordentlig historia att berätta som han idag delar med sig utav på föreläsningar m.m.

    #211974

    Återigen väldigt bra förslag:)

    Nu den närmsta tiden gissar jag som sagt att vi kommer vara inne lite på Annes spår, dvs fokusera på SM/Mr O osv. Men vi kommer garanterat att få anledning att ha med många av de gäster ni nämner här efter det:)

    #211975

    Martin kjellström? Vore bara kul att få höra lite kring hans träning och från han själv:)

    #211976

    håller med stenis, Mats Kardell , en av sveriges främsta byggare som vart med om både framgångar och motgångar som jag vet har väldigt många historier från sin storhetstid

    #211977

    King grub är jag mycket nyfiken på ! även arne, mats kardell kanske martin kjällström om han har lusten efter allt skriveri ?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 129 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.