Vem vill du höra i BODY Radio?

Home Forums BODY Radio Vem vill du höra i BODY Radio?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 129 total)
  • Author
    Posts
  • #1072366

    Frida Palmell
    Binas Begović
    Mats Kardell

    För övrigt, tack för att ni gör denna podcast! Världsklass! Dessutom tycker jag att era småsnack innan och efter är riktigt underhållande. Keep it up!

    #1072382

    Binais har varit med tidigare. Vilket avsnitt kommer jag såklart inte ihåg.

    #1072981

    Vore intressant med lite mer internationellt besök (t.ex. Jay Cutler, Ronnie Coleman, Dennis Wolf etc.)

    #1074061

    Jerry ”Jerka” Williams

    #1074062
    PutteI90 wrote:
    Vore intressant med lite mer internationellt besök (t.ex. Jay Cutler, Ronnie Coleman, Dennis Wolf etc.)

    Tveksamt om fler proffs vill besöka närmsta polisstation..

    #1074104

    Skulle gärna höra Träningslära killarna, Martin Berkhan, Arne Lundell och Anders Graneheim igen då de uppskattas mycket.

    Pauline Nordin, Anna Maria Lacatus eller nån som bor eller tävlar i USA.

    Quote:
    Tveksamt om fler proffs vill besöka närmsta polisstation..

    Ja precis det är bara för synd.

    Råkade för några dagar sedan hitta att Dorian Yates varit med på en nog mindre seriös podcast i england som inte ens var specifikt för träning. :up: Här: http://www.youtube.com/watch?v=fNqR-Ifj7xQ

    Eftersom Toney Freeman har varit med i body radio hade det varit intressant att se vilka andra internationella gäster man kan få med. Dorian hade ju uppskattas djupt men men det är väl tyvärr inte så enkelt…

    Anyway tack för en så underhållande podcast.:)

    #1077032

    Sarah Bäckman vore kul att höra igen! :)

    Även om nya ansikten är välkommet, sitter lite återbesök aldrig fel…

    #1077166

    Skulle vara kul att få ett nytt avsnitt med Ove Rytter! :) Litegrann från hur han åt och tävlade förr kontra nu, även hur noga han var med att väga mat osv. ställa de typiska frågorna som vanligtvis ställs till andra kroppsbyggare på BODY Radio. Även roligt med nya uppdateringar och kanske även vad han ser på dagens kostupplägg och myter jämfört med förr.

    #1077175

    Jonas Colting!

    #1077227

    Martin Kjällström :)

    #1077518

    Kostdoktorn :up:

    #1078780

    Varför inte försöka få med Daniel Matsson som driver styrkelabbet.se :)

    #1079250

    Efter helgens SM så känns Maria Eriksson och Jenny Ståhl som två givna gäster samt för egen del mina två favoriter Åse Jönsson och Mia Lundgren. Fyra otroligt imponerande och inspirerande atleter för oss tränande tjejer! :D

    #1079290
    Johan Otterström wrote:
    Kostdoktorn

    Mycket bra förslag, han är grym :)

    #1080012

    Jag hade mycket gärna sett en domare bjudas in och prata om hela bedömningsprocessen.

    Jag såg på lucia pokalen i helgen som var den första tävling jag sett live, och efter nästan ett decennium av intresse för sporten så blir jag väldigt förvånad när jag knappt tippar rätt placering på en enda tävlande. Därför hade det varit väldigt intressant att få höra hur en domare tänker. Vad som är bra och dåligt, hänsyn till olika typer av kroppar osv.
    Till ett sådant ämne hade jag varit en mycket uppmärksam lyssnare! Det är inte helt omöjligt att jag själv nån gång i framtiden tävlar, men utan att veta vad som är av värde i sporten och vad som inte är det, så blir jag lite otaggad.

    Jag tror att många håller med mig, och att ni kan hjälpa till att reda ut detta med ert stora inflytande! Och göra sporten mer inbjudande!!!

    Tack för en grym podcast. Jag hoppas jag får följa den länge framöver! :up:

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 129 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.