Home › Forums › Bodybuilding › 15 år och ta testobooster?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 september, 2011 at 23:30 #334866Anonym anvandareMember
Hej, jag är 15 år och ligger i hårdträning och har gjort i ca. ett halvår nu, jag ökar redigt i vikter snabbt etc., det går bra alltså. jag har kört med pwo, proteinpulver och aminosyror men nu funderar jag med att börja med testobooster, BMR’s duzixon. Jag undrar vad för följder/biverkningar det kan ge? tacksam för svar // Max
24 september, 2011 at 23:30 #58652Anonym anvandareMember24 september, 2011 at 23:32 #334867Anonym anvandareMemberDet var det dummaste jag hört. i bästa fall får du ingen effekt alls, i värsta fall tar du skada.
Tror dock att du trollar och att du inte är 15.
25 september, 2011 at 00:16 #334868Anonym anvandareMemberöööhm, nej jag ”trollar” inte , jag är 15 år och vill börja med testosteron tillskott för muskelökning och inget annat, varför skulle det inte hända någonting om jag tog det, om det inte händer något varför är det då en såpass populär produkt?
25 september, 2011 at 00:32 #334869Anonym anvandareMemberWhopper Max wrote:öööhm, nej jag ”trollar” inte , jag är 15 år och vill börja med testosteron tillskott för muskelökning och inget annat, varför skulle det inte hända någonting om jag tog det, om det inte händer något varför är det då en såpass populär produkt?Slå nu sådan skit ur hågen! Risken är ju helt uppenbar att du kort därefter kommer att testa på ännu ”starkare” saker. Träna hårt istället!
25 september, 2011 at 01:05 #334870Anonym anvandareMemberVid 15 års ålder är nog man redan såpass hormonstint att ”testeronboosters” ger mindre effekt än priset rättfärdigar, Testade personligen Novedex XT vid 18 års ålder (Fick det grattis av brosan) och ända effekten var lite mer finnar.
Kanske vid 25-30+års ålder kan vi börja snacka men det är ju bara min åsikt
25 september, 2011 at 01:14 #334871Anonym anvandareMemberArne Persson wrote:Slå nu sådan skit ur hågen! Risken är ju helt uppenbar att du kort därefter kommer att testa på ännu ”starkare” saker. Träna hårt istället!Arne persson, du ser stor ut och ser ut att ha kommit en bra bit på ”ktiget mot vikterna” all respekt till dig, men jag vill ha någonting som är lagligt men fortfarande grovt om du är med på vad jag menar, t. ex. något man kan köpa på sidor som gymgrossisten eller mmsports. jag kommer inte tänka på nåt annat en testoboosters när någon börjar snacka om lagliga muskelökningspreparat (heter det så?) kanske du kan hjälpa mig?
25 september, 2011 at 01:21 #334872Anonym anvandareMemberArne Persson wrote:Slå nu sådan skit ur hågen! Risken är ju helt uppenbar att du kort därefter kommer att testa på ännu ”starkare” saker. Träna hårt istället!Typ något som herrn själv har smuttat på?
25 september, 2011 at 08:08 #334873Anonym anvandareMemberTrollolol
25 september, 2011 at 09:25 #334874Anonym anvandareMembermysglenn wrote:Typ något som herrn själv har smuttat på?Vad har jag nu ”smuttat” på?
25 september, 2011 at 09:25 #334875Anonym anvandareMemberWOW! så mye testo man hade i den åldern fi fan inte ska du behöva dra i dej såna!
Är nog inte direkt bra.DU kanske skulle sluta jiddra och börja ”trolla”
25 september, 2011 at 09:26 #334876Anonym anvandareMemberWhopper Max wrote:Arne persson, du ser stor ut och ser ut att ha kommit en bra bit på ”ktiget mot vikterna” all respekt till dig, men jag vill ha någonting som är lagligt men fortfarande grovt om du är med på vad jag menar, t. ex. något man kan köpa på sidor som gymgrossisten eller mmsports. jag kommer inte tänka på nåt annat en testoboosters när någon börjar snacka om lagliga muskelökningspreparat (heter det så?) kanske du kan hjälpa mig?Hur länge har du tränat?
25 september, 2011 at 10:30 #334877Anonym anvandareMemberFörutom alla givna svar om att kroppen är full av hormoner när man är 15, att man kan få fantastiska resultat i den åldern om man äter tillräckligt mycket och tränar rätt så är svaret att lagliga testoboosters förmodligen inte kommer ge dig ett skit.
När man som jag är en gubbe och inte har lika hög testonivå som dig så kan man testa en booster som kan ge mindre resultat, som en extra kick i träningen.
Risken finns även om den är liten att du rubbar ditt hormonsystem och tar skada.
25 september, 2011 at 11:57 #334878Anonym anvandareMemberTill trådskaparen:
Låt dig inte luras av all marknadsföring och alla ”killar på gymet” som säger att man behöver tillskott för att växa. Det du vill höra är att du kommer öka rejält i muskelmassa av att köra en testobooster, men tyvärr så stämmer troligtvis inte det i ditt fall.
Varför?
Du är 15, du är fullproppad med hormoner och testo som det är. Testobooster är något man kan prova när man börjar närma sig 30 år och testot börjat avta. Aldrig annars.
Det du istället, om du nu måste, ska lägga pengarna på är basen av kosttillskott.
1.Protein (före, under, efter träning, alternativt som mellanmål)
2.Kolhydrater (snabba före, under, efter träning)
3.kolhydrater (Långsamma, som mellanmål eller 60 min före träning)
4.Kreatin (när du känner att du slutat öka i styrka)Även dessa kosttillskott ät onödiga om du äter ordentligt men kan hjälpa dig att komplettera eller förenkla din vardag om du har svårt att gå upp i vikt pga att du inte får i dig tillräckligt med kalorier (dvs näringen i maten du äter)
Träna hårt, ät mycket, sov mycket. Då lovar jag dig att du får resultat.
du börjar ju nu när du är 15 vilket kommer ge dig en grym fysik om 10 år, vissa började vid 25..25 september, 2011 at 17:48 #334879Anonym anvandareMemberDjaanii wrote:Till trådskaparen:Låt dig inte luras av all marknadsföring och alla ”killar på gymet” som säger att man behöver tillskott för att växa. Det du vill höra är att du kommer öka rejält i muskelmassa av att köra en testobooster, men tyvärr så stämmer troligtvis inte det i ditt fall.
Varför?
Du är 15, du är fullproppad med hormoner och testo som det är. Testobooster är något man kan prova när man börjar närma sig 30 år och testot börjat avta. Aldrig annars.
Det du istället, om du nu måste, ska lägga pengarna på är basen av kosttillskott.
1.Protein (före, under, efter träning, alternativt som mellanmål)
2.Kolhydrater (snabba före, under, efter träning)
3.kolhydrater (Långsamma, som mellanmål eller 60 min före träning)
4.Kreatin (när du känner att du slutat öka i styrka)Även dessa kosttillskott ät onödiga om du äter ordentligt men kan hjälpa dig att komplettera eller förenkla din vardag om du har svårt att gå upp i vikt pga att du inte får i dig tillräckligt med kalorier (dvs näringen i maten du äter)
Träna hårt, ät mycket, sov mycket. Då lovar jag dig att du får resultat.
du börjar ju nu när du är 15 vilket kommer ge dig en grym fysik om 10 år, vissa började vid 25..30?? Vad fan, känner mig förolämpad:evil:
Drifterna tycks förr bli värre med årenTill Ts, kasta du bort dina (föräldrars) pengar, men fungera lär det inte göra
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.