After 5 days on low low low carbs…

Home Forums Bodybuilding After 5 days on low low low carbs…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • Author

Guys…I`m braindead today…after 5 days on low low low carbs & NO SLEEP (hard to sleep on low carbs ya know) 86.5kg (!) SUPER tom i morse! Luke från Jantana kom hit till Zone shop med sitt tält i morse & målade mig (DET är service det mina vänner!)..Time skip the salt & to fill up this now brown body with some pasta!!! På lördag ska det posas till min DVD!

Love yall!
    ZONE

zonecapone wrote:
    Guys…I`m braindead today…after 5 days on low low low carbs & NO SLEEP (hard to sleep on low carbs ya know) 86.5kg (!) SUPER tom i morse! Luke från Jantana kom hit till Zone shop med sitt tält i morse & målade mig (DET är service det mina vänner!)..Time skip the salt & to fill up this now brown body with some pasta!!! På lördag ska det posas till min DVD!

Love yall!
    ZONE

Men lägg upp lite bilder!
    Har du sagt a får du visa b :emo-thumb

Baboom wrote:
    Men lägg upp lite bilder!
    Har du sagt a får du visa b :emo-thumb

+1

Bilder kommer…ska ta på Lördag!

Peace!
    ZONE

Hur gammal är du zone?

Erik.H wrote:
    Hur gammal är du zone?

62

[http://www.zonecapone.com/ZONE_CAPONE2.htm]

zonecapone wrote:

Jag ger upp. Världen är tragisk

bullis the king wrote:
    :up:

:D

Var inne på din sida och kollade dietbilderna nu. Verkar som om hardcore mentaliteten och den stenhårda träningen varje dag de senaste tio åren har gett grymma resultat.
    Du ser brutalt mycket större ut än den bilden jag tidigare nämnt från 1995.
    Keep up the good work bro!

Cya in the hood

Hahaha. Jag vet inte om man ska skratta eller gråta åt eländet. Snälla, säg att det är ett skämt. Var ska man börja? Att snubben heter Kennet, men kallar sig Zone Capone, skriver på engelska fastän han är svensk; eller det faktum att han gör bodybuildingposér för allmänhetens beskådan. Nämnde jag att han kallar sig själv ”…a modern day warrior”. Om det hela är någon slags skämt så tar jag av mig hatten och jublar åt det faktum att karln är till brädden fylld med självironi. Men någonting säger mig att så inte är fallet…

Karl Alfred wrote:
    Ta det lugnt med fördummande kommentarer! Har ni inte fattat att Zune är ett färgstarkt UNIKUM som sätter färg på ett annars grått och trist ByggarSverige.

Klart han ska fortsätta på den redan inslagna vägen – man skrattar ju och mår bra.

Zone for president

john_dillinger wrote:
    Klart han ska fortsätta på den redan inslagna vägen – man skrattar ju och mår bra.

Det är ju det som är sunes grej att få andra att garva och må bra och om det är på hans bekostnad så äre så.. för det finns ingen som tar sig själv på så lite allvar som han själv. Love it or leave it.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.