Balder Tänker! Teorin om Champions..

Home Forums Bodybuilding Balder Tänker! Teorin om Champions..

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Jag vill börja säga att mitt verkliga namn är Balder Evans men Balder är för och tilltalsnamn.

I sann Forest Gump anda som jag startade mitt inlägg med så har jag en dum men ändå igenom tänkt fråga!

Jag låg i sängen efter att ha sett en film, tjejen står i dushen och jag börjar tänka på söta saker för ett krulligt litet moln drar förbi fönstret på kvälls himlen utanför Amandas fönster. (Amanda är min Jenny)
    Jag börjar sedan tänka sött krulligt lurvigt, min bror hämtade nyligen hem en renrasig liten Flatcoated Retriever valp förra veckan som jag döpte till Jet :)
    den hunden var avlad av Champions hundar som enligt domare får sätta sitt namn på en stamtavla pga sin fysik, deras fokus och deras annars vackra uttre.

Så min(a) Gump frågor följer: Skulle en BB eller BF vinnare kunna sätta ut sina meriter på scenen i hans/hennes släkträd och stam tavla? och borde man se högre på avkomman av 2 bb/bf vinnare iom att de är krönta champions?

Amanda hälsar att hon kom ur dushen också…

//Balder

Du är inne på samma spår och tankebanor som en viss man i tyskland hade för 60 år sedan. =)

LoL nejdå sådana tankar har jag inte…

Men jag menar avkomman utav på champions borde ju vara mera högaktad.
    Respekterar sonen av 2 framgångsrika byggare mer än vad jag respekterar någon bratt unge vilken dag som helst!

BTW, sätter ni upp era vinster på era CV´n ?

malkieth wrote:
    LoL nejdå sådana tankar har jag inte…

Men jag menar avkomman utav på champions borde ju vara mera högaktad.
    Respekterar sonen av 2 framgångsrika byggare mer än vad jag respekterar någon bratt unge vilken dag som helst!

BTW, sätter ni upp era vinster på era CV´n ?

Att du respekterar någon pga någon bedrift de själva inte har haft något att göra med är rätt absurt tycker jag. Respekt måste förtjänas.

AndreasN wrote:
    Att du respekterar någon pga någon bedrift de själva inte har haft något att göra med är rätt absurt tycker jag. Respekt måste förtjänas.

Håller med.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.