Bodybuilding Filmer man MÅSTE se?!

Home Forums Bodybuilding Bodybuilding Filmer man MÅSTE se?!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 33 total)
  • Author

Som rubriken lyder, Vilka bodybuilding filmer är det man Måste se/ha sett?
    Ge mig gärna tips på måånga filmer!:emo-thumb

Hare bra alla!

Filmer mer Jay och Ronnie funkar för mig !

Dorian Yates – Blood and Guts och Pumping Iron räcker minsann gott.
    Alla andra är mer eller mindre dåliga tycker jag.

Battle for Olympia och Jay Cutlers One step closer..Plus de BS skrev.
    MEN man får inte glöma Kevine Levrone Maryland muscle machine:emo-thumb

Haha mm fan han skriker ju hela filmen :P men den är ändå en jävligt häftig film

Robert Svensson wrote:
    Det jag kan störa mig lite på där är den brittiska dialekten :p

”c’mon now… one more! one more! squeeeeze!!”

Själen är större än världen

Ronnie coleman – The unbelievable
    finns ingen bättre :D

Ronnies träningspartner då? Han stör jag mig på som fan. Han är säkert jättebra och allt, men jag tycker man lägger mer intresse på honom än Colemans träning. Hans partner är säkert småbiffig om man skulle stå bredvid honom, men jämfört med Coleman ser han ut som en liten gaphals som bara står där och peppar. Ställer sig lite bredbent i sina underliga träningskläder och spottar i sina handflator och gnuggar de mot varandra, när det är Coleman som får lyfta allt. Vad händer om Coleman inte skulle palla med? Den där killen skulle ju lägga benen på ryggen och fly då, för han skulle ALDRIG kunna hjälpa till. Han bara står där bakom och vrålar. :D

Markus Ruhl – Big and loving it. Har dock bara sett trailern, (finns på youtube) verkar vara riktigt bra. Man får följa hans vardag med allt från brölopp till nyårsfirande med Ronnie rockel! :p Och givetvis en massa tung träning till tonerna av Rammstein!

smocke wrote:
    Dorians träningspartners skrikande gör mej trött i huvet i blood n gut’s..

Herregud =)

+1 :D

Peter.S wrote:
    Ronnies träningspartner då? Han stör jag mig på som fan. Han är säkert jättebra och allt, men jag tycker man lägger mer intresse på honom än Colemans träning. Hans partner är säkert småbiffig om man skulle stå bredvid honom, men jämfört med Coleman ser han ut som en liten gaphals som bara står där och peppar. Ställer sig lite bredbent i sina underliga träningskläder och spottar i sina handflator och gnuggar de mot varandra, när det är Coleman som får lyfta allt. Vad händer om Coleman inte skulle palla med? Den där killen skulle ju lägga benen på ryggen och fly då, för han skulle ALDRIG kunna hjälpa till. Han bara står där bakom och vrålar. :D

Det är Brian Dobson, ägaren av metroflex gym där Ronnie tränar.

Pumping iron föfan :D
    bästa filmen enkelt

MikeW wrote:
    Det är Brian Dobson, ägaren av metroflex gym där Ronnie tränar.

Oops :whistle:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 33 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.