Cedric McMillan Over-all Champion @2009Nationals

Home Forums Bodybuilding Cedric McMillan Over-all Champion @2009Nationals

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Fler än jag som tror Cedric har en riktigt ljus framtid framför sig? Vet inte om någon lagt upp den här tidigare men slänger in den för skojs skull:

[http://mdtv.musculardevelopment.com/content/view/2559/256/]

Snygg fysik, vass rygg och en väldigt behaglig röst.

[http://www.youtube.com/watch?v=8N0Ug5ilu-A]

Hans fysik såg riktigt tilltalande ut!:)

Ja han har en riktigt estetiskt tilltalande fysik tycker jag också! Han verkar vara en riktigt skön kille förövrigt också, med en sund/smart inställning till träningen. Han är ju 6″1 så har en stor ram att fylla ut! Dock tycker jag redan det ser mycket bra ut! Ingen aning vad han kan vägt på Nationals, men han låg på 275lbs när han gjorde en gästposering i Aug/Sept någon gång! Så runt 250-260lbs borde vara en rimlig vikt? Hoppas man får se honom på en proffsscen snart!

Azklund wrote:
    Ja han har en riktigt estetiskt tilltalande fysik tycker jag också! Han verkar vara en riktigt skön kille förövrigt också, med en sund/smart inställning till träningen. Han är ju 6″1 så har en stor ram att fylla ut! Dock tycker jag redan det ser mycket bra ut! Ingen aning vad han kan vägt på Nationals, men han låg på 275lbs när han gjorde en gästposering i Aug/Sept någon gång! Så runt 250-260lbs borde vara en rimlig vikt? Hoppas man får se honom på en proffsscen snart!

Han säger ju i videon: ”I was about 244-245 on stage.”

Så där har du ditt svar :)

6″1, det är väl ca 185 cm….nästa Toney Freeman? Sjukt bra fysik! Gillar långa bodybuilders! Är impregnerande när man lyckas fylla en så stor ram!

Riktigt snygg fysik. hoppas man kommer få se mer av han, skön inställning och personlighet också.

Hade jag visst missat helt :) Tack!

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.