Home › Forums › Bodybuilding › Daniel Stenberg 1 week out!!!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 september, 2011 at 04:53 #58655Anonym anvandareMember24 september, 2011 at 17:39 #334923Anonym anvandareMember
Grym vaskuläritet, spännande att se slutresultatet efter fyllning:up:
25 september, 2011 at 13:44 #334924Anonym anvandareMemberSick! Hoppas det går vägen!!
25 september, 2011 at 19:18 #334925Anonym anvandareMemberSynd att du photoshopar alla bilder som du gjode på Benedicto också tex när han tävlade sist. Menar att du ändrar ljusstyrkan och kontrast alltid så man ser inte verkligheten. Titta på bakgrundet bara. Jag förstår att man ser mycket hårdare ut på sådana bilder men du förstör kvalitet helt.
Samtidigt önskar jag stort lycka till på tävlingen Daniel!! :up:
26 september, 2011 at 13:56 #334926Anonym anvandareMemberDet ser bra ut Daniel, lägg upp lite fler bilder Bino.
26 september, 2011 at 20:16 #334927Anonym anvandareMemberMashallah
26 september, 2011 at 22:22 #334928Anonym anvandareMemberBinais har inte photoshopat något utan det är min bild som jag klippt ut från en video jag gjort med honom och det enda jag lagt på är ett filter som ger bättre skärpa annars är det helt original. :emo-thumb
Nu ser vi med spänning fram mot SM. Han är grym men det finns ju ett par motståndare med;))
27 september, 2011 at 13:06 #334929Anonym anvandareMemberKleine wrote:Binais har inte photoshopat något utan det är min bild som jag klippt ut från en video jag gjort med honom och det enda jag lagt på är ett filter som ger bättre skärpa annars är det helt original. :emo-thumbNu ser vi med spänning fram mot SM. Han är grym men det finns ju ett par motståndare med;))
Ja, bättre skärpa=ändrar man ljusstyrka och kontrast. Samma sak jag pratar om. Därför ser bakgrunden helt ovärkligt ut. Jag reagerar bara för att du skriver samma sak som jag skrev. Struntsamma annars, jag håller tummarna för Daniel, min enda problem vara att bilden ser ut som en jävla ritning om du ändrar skärpan så mycket. Visar inte verkligheten alltså. Daniel är stenhård nu så jag tror inte att ni behöver deformera kvaliten på så sett bara för att han ska se ännu hårdare ut.
28 september, 2011 at 22:57 #334930Anonym anvandareMember100% oredigerad!
29 september, 2011 at 07:14 #334931Anonym anvandareMemberLite redigering och konstnärlig frihet ska man väl kunna ha, i förförra numret av Body exempelvis hade de gjort något coolt med ljus och kontrast på Victor Martinez och resultatet var väldigt fint.
29 september, 2011 at 13:55 #334932Anonym anvandareMemberTomte wrote:Lite redigering och konstnärlig frihet ska man väl kunna ha, i förförra numret av Body exempelvis hade de gjort något coolt med ljus och kontrast på Victor Martinez och resultatet var väldigt fint.Hahaha vad bra att du nämnde just detta! Dem bilderna är urlöjliga! Det vore lika bra och rita folk istället för att fota. Eller ritar vi stenhårda X-men kroppar sen lägger vi huvudet på folk som vi vill se muskulösa.
Kolla på dem gammla Arnold bilder som Art Zeller har gjort. Inga photoshop, inget extraljus. Killen kunde helt enkelt fota. Så dem bilderna visade verkligheten och inte ett deformerad bild. Att göra såna bilder är typ samma sak när Pierre Chamoun berättade om sina träningsvikter: Sanningen ligger där plus en hel del också.29 september, 2011 at 13:59 #334933Anonym anvandareMemberKleine wrote:100% oredigerad!:drinks:
Ser du? Kvaliten är mycket bra och han ser fortfarande stenhård ut!29 september, 2011 at 14:25 #334934Anonym anvandareMemberLaserturken wrote::drinks:
Ser du? Kvaliten är mycket bra och han ser fortfarande stenhård ut!+1
Den första bilden såg nästan lite B och töntig ut.
Önskar honom lycka till.29 september, 2011 at 17:32 #334935Anonym anvandareMemberLaserturken wrote:Hahaha vad bra att du nämnde just detta! Dem bilderna är urlöjliga! Det vore lika bra och rita folk istället för att fota. Eller ritar vi stenhårda X-men kroppar sen lägger vi huvudet på folk som vi vill se muskulösa.
Kolla på dem gammla Arnold bilder som Art Zeller har gjort. Inga photoshop, inget extraljus. Killen kunde helt enkelt fota. Så dem bilderna visade verkligheten och inte ett deformerad bild. Att göra såna bilder är typ samma sak när Pierre Chamoun berättade om sina träningsvikter: Sanningen ligger där plus en hel del också.Jag tycker inte dom bilderna är urlöjliga utan lyckade och kul som en variation. Samtidigt avgudar jag Art Zellers foton:P
29 september, 2011 at 18:53 #334936Anonym anvandareMemberHa ha ja jo men faktiskt gjorde jag bilden så för jag ville den skulle bli lite ”edgy” och attityd med texten färgen och så, den var egentligen inte framtagen för bedömning men nu fick ni se en ”oredigerad”
Kommer mer efter SM mycket mer, redigerat och oredigerat!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.