- This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Bodybuilding › Dexter, Jay och Ronnie gästposerar!
Bara Ronnie som förändras, Dex och Jay ser likadana ut som förut tycker jag, se efter själva
[http://www.musculardevelopment.com/browse/index.php?mode=contest&eventcode=1327]
Har alltid tyckt att dexter har bäst kropp av dessa. Eftersom han har lite smalare midja får han verkligen ”V”-formen. Ronnie har bara svälld mage, vilket gör att han ser fet ut. Imo.
Ronnie är gud..
men shit det där måste va den sämsta bilden på han någonsin:(
Ronnie ser verkligen skitdålig ut där. Jag tycker han har gjort tillräckligt för sporten och skulle jag se den fysiken han sitter på idag skulle jag inte bli sugen att tävla inom bb, om det var mitt första möte med byggning.
Det har vart samma sak varje gång de kommer upp en ny tråd med bild på Ronnie senaste tiden… han borde lägga ner, han har gjort sitt osv osv.
Han gör det av en enkel anledning och det är att han älskar&lever för sporten.
Tycker bara det är inspirerande att se att han fortfarande kämpar på och visar gärna upp sig.
Han är en av de störtsta & betydelsefullaste byggarna vi har i denna tid och de visar han genom att fortsätta visa upp sig trots han inte är i sin bästa&grövsta form så tummen upp enligt mig :up:.
Dexter ser kanon ut diggar hans fysik rejält och Jay är grov som vanligt.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY