- This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Bodybuilding › Erfarna kroppsbyggare hjälp med deff!
Hej alla ädla kroppsbyggare!
Jag har nu hållt på seriöst i ett år och har bestämt mig för att deffa ner mig tidigt då jag tar studenten detta året och det kommer säkerligen att vara en hel del fest och grejor
Jag skulle gärna vilja höra lite om vilka dieter som NI tycker är bäst.
Jag har carb cyclat nu ett tag men funderar på ketodiet.
Min diet består mestadels utav brunris, kyckling, tonfisk, bönor, sallad och protein shakes ( 2x om dagen ). Ibland kan det bli köttfärs med låg fett % då jag bor hemma på endast 1000 spänn i månaden och det blir svårt att få föräldrarna att inhandla maten som jag vill ha hela tiden då de inte är ett dugg intresserade.
Jag är ny på dessaa forum och hoppas att ni kommer att ha lite tålamod med mig då jag inte är super erfaren av deff .
Jag väger just nu 99.5kg på en 15-17% kroppsfett skulle jag tro ( Jag kan se de två första magrutorna lite lätt på övre magen precis nedanför bröst. Ser just nu bara ut som att jag har typ en halv cm som döljer JOBBIGT!
Gick från 112 – 97kg förra sommaren utan direkt erfarenhet men då var väll min diet till 99% kyckling sallad
Om det är någon mer info ni behöver så bara fråga
MvH
PS.
Jag dricker ingen alkohol och är ute och går 45 min på morgonen 3-4x morgonen sen antingen 30 min crosstrainer dirr efter träningen eller 45 min gå på kvällen.
pga jävligt skoltrött och en massa problem i skolan så kan jag ha det svårt att gå ut på morgonen vissa veckor.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY