Home › Forums › Bodybuilding › Fredrik Carlsson 4 Weeks Out Pix!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 november, 2007 at 16:36 #409802Anonym anvandareMember
FREDRIK CARLSSON 4 WEEKS OUT PIX!
[img=http://www.zonecapone.com/bilder/fredrikcarlsson/07_fredrik_01.jpg][img=http://www.zonecapone.com/bilder/fredrikcarlsson/07_fredrik_05.jpg][img=http://www.zonecapone.com/bilder/fredrikcarlsson/07_fredrik_02.jpg]My good friend Fredrik will do the Excalibur show!
For more check his website at:
[www.fredrikcarlsson.com][/b]8 november, 2007 at 16:36 #62442Anonym anvandareMember8 november, 2007 at 17:33 #409803Anonym anvandareMemberLucia Classic med hoppas jag!!!:up:
Det svaga kortet formen ser ut att vara fixat. Grym fysik!!!
8 november, 2007 at 17:58 #409804Anonym anvandareMemberFredrik är den byggare jag känner som är absolut mest ”laid back”! Inget verkar kunna stressa den mannen! (ENDA gången han lät stressad var när han ringde mig & berättade att det var två kids med på ultraljudet!LOL!) Får alltid kännslan av att han bara slö tränar & äter skräp mat tills han dyker upp där ribbad & grov & man inser hur fel ute tankarna varit!!
Love ya bro!
ZONE8 november, 2007 at 18:08 #409805Anonym anvandareMemberHaha, ja i det läget hade man nog blivit lite chockad!
(Vem är den andra pappan!? t.ex.)
8 november, 2007 at 22:29 #409806Anonym anvandareMemberDet verkar inte som att någon ska kunna säga att han tävlar i halvdassig form den här gången.. Ser grymt ut!
9 november, 2007 at 10:47 #409807Anonym anvandareMemberTjena
Jo jag tränat halv dassigt;)
Just hemkommen från en liten plåtning på gymmet med Bartoll.
Kommer bilder på hemsidan senare under helgen, plus nya tagna på samma ställa här hemma, tar bilder 2 ggr i veckan nu.
På dessa bilderna vägde jag 108.9 kg förra helgen, svullen o fin.
Idag på morgonen 102,9 kg !
Så ni kommer se lite skillnad om man säger så.
MVH
Nja jag ligger före förra årets form men ändå inte… om ni förstår.
Hade tänkt vara 2-3 snäpp bättre nu, men men alltid något med min hälsa som inte vill hänga på.
Tror inte jag gjort en diet nu de sista 3 ggr som jag inte fått en wisdomstand bort tagen.
Nu operarde jag bort en i underkäken för 2 veckor sedan och det gör fort tok ont, blöder fortf och går på pencilin igen för att det blivigt infekterat.Perfekt laddning för tävling, formen och vattnet sviktar mellan 2-4 kg per dag
Och magen i uppror av all penicilin.Men jag kör på.
MVH
F9 november, 2007 at 11:12 #409808Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Får alltid kännslan av att han bara slö tränar & äter skräp mat tills han dyker upp där ribbad & grov9 november, 2007 at 11:33 #409809Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Fredrik är den byggare jag känner som är absolut mest ”laid back”! Inget verkar kunna stressa den mannen! (ENDA gången han lät stressad var när han ringde mig & berättade att det var två kids med på ultraljudet!LOL!) Får alltid kännslan av att han bara slö tränar & äter skräp mat tills han dyker upp där ribbad & grov & man inser hur fel ute tankarna varit!!Love ya bro!
ZONEHa ha.. Bra beskrivning av den mannen. Innan man lär känna Fredde så kan han ses som en lite halv grining skåning/smålänning men när man väl lärt känna honom så måste jag säga att det är en av de ärligaste, roligaste människor jag haft äran att lära känna inom byggar kretsar. Och för övrigt oxå måste jag tillägga.
Ang formen på mr Carlsson så är det jävligt ballt att se när han står avslappnad o sen bara trycker till…. KABLAMM!!!!!!! :devil::bb2:
Så jävla ballt att han ska köra i USA!!
9 november, 2007 at 12:48 #409810Anonym anvandareMemberKör hårt nu Fredrik och sluta gnälla det ser bra ut och bättre ska det bli det vet du,jag kommer förbi dig och ta med mig Iversjö och spela in dig när du ……messar det låter bra vad:up:vi hörs
9 november, 2007 at 14:13 #409811Anonym anvandareMemberSer mkt lovande ut Fredrik, hoppas du får hålla dig frisk och hel nu! Lycka till! :up:
10 november, 2007 at 07:42 #409812Anonym anvandareMemberLigger lite mer bilderi blogen nu som tog igår morse.
Lägger in mer senare
bara 5 dagar mellan bilder…
10 november, 2007 at 08:22 #409813Anonym anvandareMemberSer mycket lovande ut!
Antar att både du och Ingvar kör Lucia Classic, ser fram emot det mötet…
+Peter Ö mm.10 november, 2007 at 09:13 #409814Anonym anvandareMembergrym tjocklek på axlar och armar, benen behövs ju inte nämnas direkt…
10 november, 2007 at 09:33 #409815Anonym anvandareMemberHerr Carlsson har en ypperligt bra fysik. Pricka formen och det kommer att gå mycket bra.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.