Galna armar, ingen symmetri!

Home Forums Bodybuilding Galna armar, ingen symmetri!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 40 total)
  • Author

Är det här ens mänskligt? Hittad på Facebook…

[img=http://farm8.staticflickr.com/7013/6430025189_3196a3297e_b.jpg]

Det kallas synthol, googla på det så hittar du mer.

Ser lika fult ut varje gång man ser det

haha vore kul med lite nya syntholbilder som denna!

Inte nödvändigtvis synthol men definitivt olja.

Sevillan wrote:
    Inte nödvändigtvis synthol men definitivt olja.

Med tanke på IQ-nivån på en del av dessa killar kan det nog vara allt från synthol till motorolja : ), Finns en del sådana armar i Malmö dock inte lika överdrivna som på denna bild.

Gober wrote:
    Med tanke på IQ-nivån på en del av dessa killar kan det nog vara allt från synthol till motorolja : ), Finns en del sådana armar i Malmö dock inte lika överdrivna som på denna bild.

Nu tränar jag inte i Malmö, men det har jag aldrig sett i Malmö…eller någon annanstans heller

Har sett i Malmö x antal gånger

Nej det är inte ens snyggt!

Gober wrote:

Har sett liknande på expon och vrider mig inombords när jag ser människor som beundrar deras ”muskler”.

Min favorit.

Gorilla wrote:
    Nu tränar jag inte i Malmö, men det har jag aldrig sett i Malmö…eller någon annanstans heller

Finns minst fyra killar. Alla har många tattueringar, oftast svarta jeans och svarta t-shirts ;-)

Finns en del riktiga monster men är ju inga man ser på friskis och svettis osv direkt. Inte på tävlingsscenen heller, dom tränar nog av andra anledningar. ska väl tillägga att alla dessa är väldigt grova förutom att dom pumpat upp armarna, förutom en av dem som ligger efter lite med ben osv :-)

Gober wrote:
    Finns minst fyra killar. Alla har många tattueringar, oftast svarta jeans och svarta t-shirts ;-)

Finns en del riktiga monster men är ju inga man ser på friskis och svettis osv direkt. Inte på tävlingsscenen heller, dom tränar nog av andra anledningar. ska väl tillägga att alla dessa är väldigt grova förutom att dom pumpat upp armarna, förutom en av dem som ligger efter lite med ben osv :-)

Vore intressant att se lite bilder och gärna också filmer på dessa killar :)

faulisto wrote:
    Vore intressant att se lite bilder och gärna också filmer på dessa killar :)

hehe, jag känner inte dessa personer och tror inte dom skulle uppskatta att få en kamera i nyllet av en random person.

vilka jävlar ufon!!!!! Därimot ”imponerande” hur dumma vissa är, men är nog någon form av underskott av IQ för dessa killar

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 40 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.