Gratis seminarium om kost & träning

Home Forums Bodybuilding Gratis seminarium om kost & träning

• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author

Hejsan alla.
    Jag har nu satt 1 MAJ ( valborg) för mitt seminarium som denna gång är helt gratis.
    Jag gör detta som sagt helt gratis , varför jo för att jag får för mycket mail om enkla frågor via mail mm som jag tyvärr inte hinner svara på.
    Så på detta vis kommer jag köra ett fritt seminarium där jag går igenom, kost, träning, kosttillskott mm för olika ändamål.
    För tävlande, motionärer eller för andra idrotter.

Detta kommer alltså hållas den 1 maj lördag på Outlet Gym i Västerås.

Hur stort jag gör detta beror på hur många som vill tänka sig komma.
    Jag vill dock max ha 50 pers för att annars blir det för trång och alla kommer inte höra.

Så ni som är intresserade och vill komma får gärna skicka intresse anmälan på [mailto:info@reform-online.se]
    det är inte bindande att anmäla sig ,dock är jag glad om ni vet veckan före att ni inte kan komma att ni skickar och säger till om detta.

Hoppas detta blir uppskattat.

Det kommer finnas billiga tillskott och kläder att köpa på plats under denna dag.

Mer info inom snar framtid

MVH
    Fredrik

Häftigt! Helt klart intressant. Måste dra iväg ett samtal till min vän i Västerås om han har plats över helgen.

Oj oj många som visat intresse kul, är uppe i snart 30 st som är intresserade.
    Som sagt det kommer vara helt gratis.

MVH
    Fredrik

Det här anmäler man sig på, alltid intressant att få råd och kunskap från dig

Hej
    ja trevligt att så många verkar vilja komma.
    Är uppe i runt ett 40 tal som visat intresse.

Jag gör som sagt detta gratis till alla er som maila om frågor och tips runt allt som tillhör träning, kost, kosttillskott mm.

Jag får så sjukt mycke frågor via hemsidorna, om kost träning mm
    och jag önskar jag kunde svara på alla men som sagt jag har detta som levebröd, mina barn behöver ju mat på sitt bord med.

Så på detta vis ger jag nu er en extra chans utöver talangjakten att få information och tips helt gratis över en dags seminarium om, kost, tillskott tränings utförande.

Mer utförligt program kommer sättas senare.
    Det lutar just nu åt att jag kör igång runt 10 tiden och sen köra på fram till kl 18,med ca 1½ pause för lunch och fika mm.

Så ni som vill se till att anmäla intresse så jag på ett ungefär kan räkna ut tider mm.

Ni får gärna även här skriva ner vad ni skulle vilja ha med för extra punkter så kan jag köra lite extra på det under dagen.

Lördag 1 maj, Outlet Gym Hälla

Tjena
    Ville bara påminna om seminariet 1 maj.

Jag har nu fått in över 50 pers, så ni som vill får gärna anmäla ert intresse.
    DÅ jag måste boka upp ett matställe med och måste veta ca hur många som kommer.
    OCh jag vill inte ha för stort pga då kommer inte alla höra eller se
    Så skicka mail till [mailto:info@reform-online.se]
    och skriv gärna vad ni skulle vilja ha för saker att gå igenom tex inom träning, diet. kost . tillskott mm

Hej hopp igen alla glada.

Tillbaka från FIBO och ett hästjobb med smartshake, och att promota mig själv med givetvis.

En liten påminnelse om helgens seminarium.

Jag kommer starta kl 10 på lördag.
    Vi kör ca 2 timmar sen mat break.
    Och forsätter sen med träning och frågor.

Bästa matställe intill Gym = MAX hamburgare blir kanon efter att jag kört lite om kost haha

Men men det är ju lördag.

Som sagt några särskilda områden ni vill veta om ,skicka mail.

Välkomna på lördag.

Tack för seminariumet, Ni som inte var där,Ni missade något, Jag hade gärna betalat för det här.

Thomas L wrote:
    Tack för seminariumet, Ni som inte var där,Ni missade något, Jag hade gärna betalat för det här.

Kan inte annat än att hålla med:)
    Det var verkligen en givande dag fick svar på massor av frågor man haft och man lärde sig massor.
    Och super med genomgång av träningen och med gummibanden
    Så ett stort tack för seminariumet det var mycket uppskattat

Tack för en trevlig och givande helg Fredrik. Ni som inte kunde den här gången, passa på nästa gång om det kommer igen.

Anders och Mia

..till Fredrik och en fantastisk givande dag med mycket kunskap, humor och inspiration. :up:

Så synd att jag missade det, men sjukt barn som höll mig uppe halva natten och en dement polare som glömt att vi skulle åka och bokat jobb gjorde att jag blev hemma.
    Snyft

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.