- This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Bodybuilding › HjÄÄlp!!! [Fungerar mitt schema? Jag är ute efter att öka i vikt!]
Dag 1 ( söndag) : Axlar 6 set, Biceps 6, set
Dag 2 (Måndag) :Rygg 10 set (5 set latsdrag, 5 set övrgt), Mage 12 set
Dag 3 (Tisdag) : Vila
Dag 4 (Onsdag) : Bröst 6 set, Triceps 6 set
Dag 5 (Torsdag) : Ben 12 set, underarmar 6 set, vader 6 set
Dag 6 (Fredag) : Vila
Dag 7 (Lördag) : Vila
skulle detta funka för att öka i massa? nåra tips?
Du kommer nog snarare krympa på det där upplägget, på längden menar jag alltså.. och bli blå som en smurf.
vad är fel?
Ingenting.. Upplägget kommer nog funka jättebra. Kör på det du! Så länge du äter tillräckligt så kommer du öka.. maten är mycket viktigare än vilka dagar du kör vad på.. vissa använder inte ens träningsupplägg utan kör en muskel när den känns redo.
Tråden är rapporterad för oduglig rubrik.
Hej Krixen,
Det finns en klistrad tråd i de flesta underforum som ger värdefulla råd om man nu är ute efter hjälp, i korthet: Formulera dig väl, rubriken behöver förklara vad som avses i posten, inlägg bör vara så tydligt formulerade som möjligt. Jag plockade bort ett av dina dubbla inlägg i samma fråga.
Jag editerar nu rubriken i efterhand, framöver får du gärna tänka på ovanstående punkter…
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY