Homan Meshkat (Better Bodies Athlete) Gymsession with OMID PARSA

Home Forums Bodybuilding Homan Meshkat (Better Bodies Athlete) Gymsession with OMID PARSA

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author

Cool film! Fan tycker Omid har helt ok med muskler kvar ändå, har för mig att jag såg honom i Gallerian i sthlm för runt 7 år sen det var verkligen lights out vad grov han var!

Awesome!!! ;)

Bra redigerat film, ser bra ut! Skall du køra LP i år Homan?

Haha, lagt ner träningen helt? det tror jag nog inte riktigt på ;) Eller behåller man sån bra form av att lyfta skalpellen?

Kul =)

Cool!

Gober wrote:
    Haha, lagt ner träningen helt? det tror jag nog inte riktigt på ;) Eller behåller man sån bra form av att lyfta skalpellen?

Skulle inte bli förvånad. Aldrig sett ett större freak än OMID,

Killen kan tävla på proffs scen om typ ett halvår om han går in för det, a.k.a att göra en levrone…

Muddler wrote:
    Cool film! Fan tycker Omid har helt ok med muskler kvar ändå, har för mig att jag såg honom i Gallerian i sthlm för runt 7 år sen det var verkligen lights out vad grov han var!

Såg honom på hötorget för ungefär lika många år sedan. Imponerande
    kroppshydda, verkligen.

Inte igår man såg Omid, glömmer aldrig då jag var på mässa i Älvsjö 2001 och han var där och visade sig då Ove Rytter intervjuade honom, fy fan hans ben var helt sjuka och han sade att han typ bara tränade dem ibland för att han hade så lätt att bygga dem, måste vara ett TRUE GENETIC FREAK. Med tanke på hur han ser ut nu och ej har tränat något måste man ha redigt fina anlag, RESPECT. Skön video förövrigt. :up:

Homan wrote:
    [youtube=rzMr88_NxrQ]
    [http://www.youtube.com/watch?v=rzMr88_NxrQ http://www.youtube.com/watch?v=rzMr88_NxrQ%5D

Riktigt bra film!
    Ska prova tricepsövningen i rodden nästa pass såg riktigt nice ut!
    Omid imponera verkligen, man blir ju lite lätt avis om det stämmer att han ser ut så utan att träna!

Verkligen grym Omid!

Vad är det för låt som spelas? :)

alltså man börjar seriöst undra om ”ibland” har fått en helt ny betydelse… typ 5 dagar i veckan med dunderkoll på kosten :)

Riktigt rolig film att titta på, lagom med humor och stor portion träning! Ser bra ut grabbar =)

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.