Home › Forums › Bodybuilding › Jay Cutler
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 juli, 2011 at 10:59 #350519Anonym anvandareMember
har just kollatr klart Jays dvd från 2003, makalöst säger jag bara, idag 9 år senare kör han lika hårt om inte hårdare, enkel fråga, hur orkar karln?
Vad gör han rätt som tex Mohamed Benaziza, Andreas Munzer, Ron Teufel, Mike Mentzer, Mike Matarazzo, Danny Gable och många många andra gör/gjorde fel? Triple bypassoperationer, avlidna i förtid av hjärtproblem osv är några av
orsakerna till deras död.Är Jay ett genetiskt freak, är han smartare, har hans organ leder, ligament, ämnesomsättning en helt annan sammansättning, struktur?
jag är bara så fruktansvärt imponerad av honom och hans ork.
Skulle jag köra ett benpass med honom tex så skulle jag behöva vila
2 veckor minst, men han kör ett tungt armpass senare på kvällen efter morgonens tunga benpass..19 juli, 2011 at 10:59 #59744Anonym anvandareMember19 juli, 2011 at 11:21 #350520Anonym anvandareMemberJa hur kan det gå till…
19 juli, 2011 at 14:51 #350521Anonym anvandareMemberNykropp wrote:Ja hur kan det gå till…Onödigt inlägg då det du syftar på inte bara gäller Jay.
OT: Även jag ställer mig i ledet med TS och beundrar!.
19 juli, 2011 at 14:56 #350522Anonym anvandareMemberDavid J wrote:Onödigt inlägg då det du syftar på inte bara gäller Jay.OT: Även jag ställer mig i ledet med TS och beundrar!.
Fast det Ts skriver gäller ju inte bara Jay heller?
Finns ju en del som hänger med lika bra som honom. Om jag inte minns fel så var bedömningen väldigt orättvis enligt många förra olympia och att det inte alls var någon självklarhet att han skulle vinna.
19 juli, 2011 at 15:08 #350523Anonym anvandareMemberNykropp wrote:Ja hur kan det gå till…pajas
19 juli, 2011 at 15:10 #350524Anonym anvandareMemberTollesson wrote:Fast det Ts skriver gäller ju inte bara Jay heller?Finns ju en del som hänger med lika bra som honom. Om jag inte minns fel så var bedömningen väldigt orättvis enligt många förra olympia och att det inte alls var någon självklarhet att han skulle vinna.
Självklart inte, o har aldrig påstått något sådant .
19 juli, 2011 at 15:15 #350525Anonym anvandareMembermentzer wrote:har just kollatr klart Jays dvd från 2003, makalöst säger jag bara, idag 9 år senare kör han lika hårt om inte hårdare, enkel fråga, hur orkar karln?Vad gör han rätt som tex Mohamed Benaziza, Andreas Munzer, Ron Teufel, Mike Mentzer, Mike Matarazzo, Danny Gable och många många andra gör/gjorde fel? Triple bypassoperationer, avlidna i förtid av hjärtproblem osv är några av
orsakerna till deras död.Är Jay ett genetiskt freak, är han smartare, har hans organ leder, ligament, ämnesomsättning en helt annan sammansättning, struktur?
jag är bara så fruktansvärt imponerad av honom och hans ork.
Skulle jag köra ett benpass med honom tex så skulle jag behöva vila
2 veckor minst, men han kör ett tungt armpass senare på kvällen efter morgonens tunga benpass..Finns troligtvis två förklaringar: en genetiskt bra kropp med ett väldigt väl fungerande reningssystem som klarar pressen av alla droger, samt en vilja av stål och en kärlek till sporten som får han att må så pass bra i skälen att detta överväger allt negativt hans kropp får stå ut med, sett till hans totala hälsa.
19 juli, 2011 at 15:32 #350526Anonym anvandareMemberDet bästa av allt är att alla internetbyggare här inte har en jävla aning om hur det går till eller vad han gör…
Oavsett så håller jag med, att han orkar, kan och vill… Uppenbart älskar han det han gör. Hade fler (svenskar) varit lika hängivna och inte avundats andra det går bra för kanske vi hade sett fler som Cutler.19 juli, 2011 at 15:35 #350527Anonym anvandareMemberTiden hinner nog ikapp Jay också, precis som med alla människor.
19 juli, 2011 at 17:08 #350528Anonym anvandareMemberstorcc wrote:Det bästa av allt är att alla internetbyggare här inte har en jävla aning om hur det går till eller vad han gör…
Oavsett så håller jag med, att han orkar, kan och vill… Uppenbart älskar han det han gör. Hade fler (svenskar) varit lika hängivna och inte avundats andra det går bra för kanske vi hade sett fler som Cutler.+1 på allt utom det sista. Att inte många blir stora som elitbyggarna är inte på grund av bristen på hängivenhet, det beror på att 99% aldrig skulle vilja se ut på det viset.
On topic: Men oavsett vad som ligger bakom vad och vilka som gör vad kvarstår ju det faktum att det är fantastiskt av en människa att vara toppen i världen så länge. Oavsett om man spelar fotboll, dansar, eller är bodybuilder. Så ja, Cutler imponerar.
19 juli, 2011 at 17:26 #350529Anonym anvandareMemberVisst är han ett genetiskt freak och det han gör, gör han förmodligen smart!
Men det är ju ett gäng av proffsen som har tävlat i upp emot 20 år!
Jay, Kai o Dexter för att nämna några i toppen!
Även Branch och Victor har ju tävlat länge mfl!19 juli, 2011 at 17:43 #350530Anonym anvandareMemberNykropp wrote:Ja hur kan det gå till…Haha ja med din kropp klart man är avundsjuk.
19 juli, 2011 at 17:51 #350531Anonym anvandareMemberbrunk wrote:Haha ja med din kropp klart man är avundsjuk.Haha. Nja inte direkt.
Det var väldigt vad den lilla kommentaren tog. Får väl förtydliga att jag är väl införstådd med att det ligger hårt jobb bakom. Trots alla förbjudna substanser.Men då har jag lärt mig, ifrågasätt inte allas största idol.
19 juli, 2011 at 20:20 #350532Anonym anvandareMemberVinnarskallar är vad de har, de som håller till kring toppen av sitt gebit. Rent mentalt är
de ljusår från oss vanliga, som tror att vi satsar helhjärtat på något. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.