Martin Kjellström & Oliver Adzievski?

Home Forums Bodybuilding Martin Kjellström & Oliver Adzievski?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 34 total)
  • Author

Är det någon som vet hur det går för dom med formen inför Santa Susana? Jag och Baboom ska ner och heja för fullt! :emo-thumb

Hej! Martins form är skarp och på god väg att bli riktigt tight, nuvarande vikt 130 kg start vikten var 147 kg. så du kan tänka dig formen, midjan är också en riktigt positiv överaskning=smal. det lär ju synas på linen om inte annat:) .Har tyvärr ingen info om Oliver men hoppas att han kommer i riktigt grym form lycka till Oliver, m.v.h Reino Strand.

Arnie wrote:
    Hej! Martins form är skarp och på god väg att bli riktigt tight, nuvarande vikt 130 kg start vikten var 147 kg. så du kan tänka dig formen, midjan är också en riktigt positiv överaskning=smal. det lär ju synas på linen om inte annat:) .Har tyvärr ingen info om Oliver men hoppas att han kommer i riktigt grym form lycka till Oliver, m.v.h Reino Strand.

Martin visade lite av formen i förrgår och som du säger Reino midjan är smal:emo-thumb, bättre biceps och mer vidd samt mycket bättre muskeldjup än innan.

Hala Martin har förbättrats.

Mattias L wrote:
    Martin visade lite av formen i förrgår och som du säger Reino midjan är smal:emo-thumb, bättre biceps och mer vidd samt mycket bättre muskeldjup än innan.

Hala Martin har förbättrats.

Det låter riktigt lovande, ska bli häftigt att se på scen. Då det var framförallr muskeldjup och midjan som var mindre bra innan i mina ögon.

Låter väldigt bra. Ingen som har en bild på Martin så man får se?(Dagsformen)

Jag tycker att Martin e bra så förstå mig rätt nu, men jag tycker att han ser för blockig ut i fysiken.
    Antingen så blir han inte hård någ eller så har han dålig separation å ljup i sina muskler.
    Men STOOOOR e han minst sagt!

Lycka till Martin.

Elofsson wrote:
    Jag tycker att Martin e bra så förstå mig rätt nu, men jag tycker att han ser för blockig ut i fysiken.
    Antingen så blir han inte hård någ eller så har han dålig separation å ljup i sina muskler.
    Men STOOOOR e han minst sagt!

Lycka till Martin.

Har du sett han nu?

fredrik4 wrote:
    Är det någon som vet hur det går för dom med formen inför Santa Susana? Jag och Baboom ska ner och heja för fullt! :emo-thumb

Pratade med Oliver för ett par dagar sen och han var nöjd med formen.
    Kommer han in i bra form som när han fick sitt proffs kort och nån kg tyngre så kan det gå riktigt bra.
    Ska bli mycket intressant att se hur det går för honom.
    Han vet att det är många bra tävlande som ska var med och han tyckte att det bara var roligt. Så det vi kan gör är, att önska Oliver och Martin ett sort lycka till.

Mvh,
    Ahmad

Bilder säger mer än tuuuuusen ord…

Martin vill ju inte släppa några bilder innan tävlingen så vi lär få vänta tills på Lördag.

Nej det kanske är dumt att visa sig så här innan tävling.. ifall någon tar efter ens vinnande fysik =)

hoppas nu det går bra för martin. att han fått smalare midje e ju bra som fan. önskar han ett stort lycka till!

martin kommer o vara i top 10 iallfall! tror jag han har chans till:P!
    men jag tror mustaffa mohammed kommer o vinna!

maskin wrote:
    Martin vill ju inte släppa några bilder innan tävlingen så vi lär få vänta tills på Lördag.

Jag ser han varje dag:emo-thumb

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 34 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.