Home › Forums › Bodybuilding › Milos Sarcev håller seminarium i Trelleborg den 5 november kl.19.00
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 oktober, 2011 at 11:50 #328096Anonym anvandareMember
En av världens främsta nutritionister, tränare av proffsbyggare och idrottsstjärnor ”BODYBUILDINGGURUN Milos Sarcev ” kommer att hålla ett seminarium på Fitness Force i Trelleborg den 5 november mellan kl.19.00-21.00.
Missa inte chansen att få denna unika möjlighet att träffa personligen legenden inom probyggningen. Få råd om allt när det gäller kost & träning! Här får du chansen att direkt fråga …honom om alla frågor du alltid undrat över & efteråt blir det mingel & tilltugg utanför salen!
Under sin långa & framgångsrika karriär har han vunnit pro tävlingar & tävlade framgångsrikt på Mr. Olympia i många år. Han har coachat topeliten inom pro bodybuildingen & fitness, Dennis Wolf, Gustavo Badell, Silvio Samuel, Hidetada Yamagishi, Troy Alves, Jonny Jacksson & många andra.
Endast för:
Pris 200:-/medlemmar, 300:-/icke medlemmar
Plats: Fitness Force, Engelbrektsgatan 45, 23145 Trelleborg
Tid: 19:00-21.00
FÖRANMÄLAN KRÄVS senast fredagen den 4 november 20.00, tfn 0410-13331
Fitness Force
Tfn.: 0410-1333131 oktober, 2011 at 11:50 #58482Anonym anvandareMember31 oktober, 2011 at 14:54 #328097Anonym anvandareMemberOtroligt kul bokning, även om Milos kan tyckas vara en riktig tokstolle ibland.
31 oktober, 2011 at 15:52 #328098Anonym anvandareMemberFitness Force wrote:En av världens främsta nutritionister, tränare av proffsbyggare och idrottsstjärnor ”BODYBUILDINGGURUN Milos Sarcev ” kommer att hålla ett seminarium på Fitness Force i Trelleborg den 5 november mellan kl.19.00-21.00.
Missa inte chansen att få denna unika möjlighet att träffa personligen legenden inom probyggningen. Få råd om allt när det gäller kost & träning! Här får du chansen att direkt fråga …honom om alla frågor du alltid undrat över & efteråt blir det mingel & tilltugg utanför salen!
Under sin långa & framgångsrika karriär har han vunnit pro tävlingar & tävlade framgångsrikt på Mr. Olympia i många år. Han har coachat topeliten inom pro bodybuildingen & fitness, Dennis Wolf, Gustavo Badell, Silvio Samuel, Hidetada Yamagishi, Troy Alves, Jonny Jacksson & många andra.
Endast för:
Fitness Force
Tfn.: 0410-13331Jo en riktig legend:up: Du glömde tillägga att han sprutade in en del olja i sina biceps så han höll på dö och att han suttit inne :emo-thumb Hans tid som ”guru” är förbi, ingen som vill ha han längre
31 oktober, 2011 at 19:57 #328099Anonym anvandareMembermag wrote:Jo en riktig legend:up: Du glömde tillägga att han sprutade in en del olja i sina biceps så han höll på dö och att han suttit inne :emo-thumb Hans tid som ”guru” är förbi, ingen som vill ha han längreJadu, han jobbar just nu med Hidetada Yamagishi så särskilt slut är han inte.
31 oktober, 2011 at 20:30 #328100Anonym anvandareMemberHöll han inte på att ha ihjäl nån adept med deuretika innan en tävling? Och vad hände med hans stall med proffs som han utsatte för den ”nya revolutionerade” träningsmetoden att superseta sönder folk med flugvikter?
Om allt man har läst och hört om honom på RXmuscle, VPX radio och andra ställen så hade jag inte velat lyssna på honom ens under pistolhot.
1 november, 2011 at 00:02 #328101Anonym anvandareMembermag wrote:Jo en riktig legend:up: Du glömde tillägga att han sprutade in en del olja i sina biceps så han höll på dö och att han suttit inne :emo-thumb Hans tid som ”guru” är förbi, ingen som vill ha han längreDu tror att dem andra proffsen inte använder olja? Naivt! Förstör inte tråden med sånt nonsens. Jag vet att jag hade dykt upp med lite bättre framförhållning!
Ludwig wrote:Höll han inte på att ha ihjäl nån adept med deuretika innan en tävling? Och vad hände med hans stall med proffs som han utsatte för den ”nya revolutionerade” träningsmetoden att superseta sönder folk med flugvikter?Om allt man har läst och hört om honom på RXmuscle, VPX radio och andra ställen så hade jag inte velat lyssna på honom ens under pistolhot.
Hans metoder funkar om du pallar med den hårda träningen.
Ingen av proffsen eller dagens guru’s inom denna bransch har rent mjöl i påsen. Bara att acceptera det.
1 november, 2011 at 08:07 #328102Anonym anvandareMemberFolk blir skurkar först när de åker dit.
jag har ett färskt exempel när jag blev av med körkortet för fortkörning. ALLA som snackade skit och tyckte jag var en idiot för min hastighetsöverträdelse har själva någon gång gjort en hastighetsöverträdelse. Men blir man inte dömd så är brottet tydligen ok att göra på daglig basis utan att bli dömd av omgivningen. även om omgivningen är fullt medveten om att exempelvis personen frekvent kör för fort.
1 november, 2011 at 09:21 #328103Anonym anvandareMemberSammy wrote:Folk blir skurkar först när de åker dit.jag har ett färskt exempel när jag blev av med körkortet för fortkörning. ALLA som snackade skit och tyckte jag var en idiot för min hastighetsöverträdelse har själva någon gång gjort en hastighetsöverträdelse. Men blir man inte dömd så är brottet tydligen ok att göra på daglig basis utan att bli dömd av omgivningen. även om omgivningen är fullt medveten om att exempelvis personen frekvent kör för fort.
Spot on Sammy!
1 november, 2011 at 09:46 #328104Anonym anvandareMemberFår hålla med Eshak, tramsigt att hålla på att hyckla. Det kan säkert vara kul att lyssna på detta. Inte så intresserad själv att jag slänger upp 300 men hoppas det kommer mycket folk så kanske man kan få höra lite roligt skvaller här sen
1 november, 2011 at 10:01 #328105Anonym anvandareMemberJohannes Eshak wrote:Spot on Sammy!Folk är så duktiga när de står med facit i hand. Men med facit så vet ju alla hur man borde gjort.
1 november, 2011 at 11:18 #328106Anonym anvandareMember”att superseta sönder folk med flugvikter”…är inte alls så dumt. Men det kräver ett starkt psyke, inte riktigt alla som pallar med
1 november, 2011 at 11:39 #328107Anonym anvandareMemberVissa klienter vill säkert bli bäst till varje pris oxå. Även om hälsan således kommer i andra hand. Sen får ”stackars” coachen stå till svars.
Jag vet knappt vem karln är så jag har inget för att försvara honom. Tycker bara att fenomenet tåls att se från mer än ett håll.
1 november, 2011 at 19:31 #328108Anonym anvandareMemberFitness Force wrote:En av världens främsta nutritionister, tränare av proffsbyggare och idrottsstjärnor ”BODYBUILDINGGURUN Milos Sarcev ” kommer att hålla ett seminarium på Fitness Force i Trelleborg den 5 november mellan kl.19.00-21.00.
Endast för:
Fitness Force
Tfn.: 0410-13331Av 72 prosstävlingar hade han ”bara” 1 vinst i Kanada.
1 november, 2011 at 21:15 #328109Anonym anvandareMemberMilos är en levande legend, men det är väll alltid någon forum byggare som kommer att skriva att ”enligt en viss studie så kan man inte växa bättre av den typen träning/kost som Milos lär ut haha detta är så sjukt kul.
Detta får man inte missa.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.