Home › Forums › Bodybuilding › Muskler
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 juni, 2010 at 17:43 #440927Anonym anvandareMember
hej jag har hör att man måste ha min 80kg rena muskler om det skall vara bodybuildning är detta sant eller?
3 juni, 2010 at 17:43 #64246Anonym anvandareMember3 juni, 2010 at 17:57 #440928Anonym anvandareMember80kilo rena muskler? det är ganska mycket
3 juni, 2010 at 17:59 #440929Anonym anvandareMemberBlir svårt att vara med i -70 kg klassen om du har 80kg muskler
3 juni, 2010 at 18:00 #440930Anonym anvandareMemberFredrikpers wrote:Blir svårt att vara med i -70 kg klassen om du har 80kg musklerSynd om grabbarna i CBB,-70, och -80
3 juni, 2010 at 22:36 #440931Anonym anvandareMemberStarkeman85 wrote:hej jag har hör att man måste ha min 80kg rena muskler om det skall vara bodybuildning är detta sant eller?Beror på om man menar enligt tävlingsregler eller inte. Jag tycker att en bodybuilder är en som strävar efter att bygga muskler. Hur mycket personen har är en annan fråga.
3 juni, 2010 at 23:15 #440932Anonym anvandareMemberdinomog wrote:Beror på om man menar enligt tävlingsregler eller inte. Jag tycker att en bodybuilder är en som strävar efter att bygga muskler. Hur mycket personen har är en annan fråga.Exakt
Bodybuilder = En som strävar efter symetri, storlek samt väldefinerade muskler.
En jävla massa jobb:up:
4 juni, 2010 at 07:23 #440933Anonym anvandareMemberStarkeman85 wrote:hej jag har hör att man måste ha min 80kg rena muskler om det skall vara bodybuildning är detta sant eller?Nej.
4 juni, 2010 at 09:29 #440934Anonym anvandareMemberStarkeman85 wrote:hej jag har hör att man måste ha min 80kg rena muskler om det skall vara bodybuildning är detta sant eller?Står det så på internet eller att du har hört det, så är det helt sant!
4 juni, 2010 at 10:02 #440935Anonym anvandareMemberChecklista för att kallas Bodybuilder
– Viktigast att du ser stor ut. Har du inte muskelmassan så sätter du på dig en stor jacka (med 3-4 tröjor under)
– Bögslungan (magväskan är ett av de viktigaste atributen som bodybuilder)
– Stor silver kedja
– Brun året om
– Ballong byxor
– Kunna gymgrossistens katalog utan och innan (viktigt! annars går det inte bygga muskler)
– Tränar bara till hårdrock
– Slår alltid en dubbel biceps om en spelel skulle dyka upp
– Blir det fota så måste byggar tummen uppDet är väl egentligen det som är de viktigaste kriterierna som jag kan komma på.
4 juni, 2010 at 10:08 #440936Anonym anvandareMemberAndreaz Engström wrote:Checklista för att kallas Bodybuilder– Viktigast att du ser stor ut. Har du inte muskelmassan så sätter du på dig en stor jacka (med 3-4 tröjor under)
– Stor silver kedja
– Brun året om
– Ballong byxor
– Kunna gymgrossistens katalog utan och innan (viktigt! annars går det inte bygga muskler)
– Blir det fota så måste byggar tummen uppDet är väl egentligen det som är de viktigaste kriterierna som jag kan komma på.
Hehehe,
Då skall de handlas ballong byxor och magväska nu!! Att jag kunnat missa 2 sådana viktiga tillbehör!!
TACK!
jens
5 juni, 2010 at 04:06 #440937Anonym anvandareMemberHar redan magväska och balongbyxor
5 juni, 2010 at 18:37 #440938Anonym anvandareMemberBeard wrote:Har redan magväska och balongbyxorDå kan du lugnt andas ut!
6 juni, 2010 at 15:36 #440939Anonym anvandareMemberAndreaz Engström wrote:Checklista för att kallas Bodybuilder– Viktigast att du ser stor ut. Har du inte muskelmassan så sätter du på dig en stor jacka (med 3-4 tröjor under)
– Stor silver kedja
– Brun året om
– Ballong byxor
Ledsen Andreas men den listan var aktuell under 80-90 talet, sen har det skett förändringar.
En bodybuilder i dag :
– Före detta anorektiker som hittat ett sätt att försvara sitt matmissbruk (-Jag tävlar ju i BB, då måste man äta så här)
– Lever på dietmat året runt och ligger sällan mer än 2kg från tävlingsform
– Lägger 90% av sin inkomst på Gasp/Better Bodies och kosttillskott
– Har lyckats övertyga sig själv att kesella är gott (och försöker frenetiskt övertyga sin omgivning om detta)
– Tränar efter ett så avancerat träningsprogram att halva passet går åt till att läsa instruktionsboken.
– Kommunicerar helst/mest via internet. Där syns man inte å kan alltid ha rätt
– Frågar man vem Lee Labrada är får man till svar att: -Det är jättegoda bars nästan helt utan kolhydrater!
– Flexar helst bara magen framför spegeln, den muskeln kräver ju ingen volym för att se bra ut.
– Blir det fota så krävs det 2-3 timmars förberedelse. Ljuset måste justeras å lite upp-pumpning, sen photoshoppar vi och voilàKommer inte på mer nu. Dags att äta lite kesella med rostade jordnötter å funligt
6 juni, 2010 at 15:44 #440940Anonym anvandareMemberHaha!
Fan jag är för oldschool
Nu ska jag sätta på mig magväskan och ta en powerwalk till ica för att köpa en platta lätt kesella.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.