Home › Forums › Bodybuilding › Muskler
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 juni, 2010 at 15:56 #440941Anonym anvandareMemberAndreaz Engström wrote:Haha!
Fan jag är för oldschool
Nu ska jag sätta på mig magväskan och ta en powerwalk till ica för att köpa en platta lätt kesella.
Don`t hit your purse on the way out!
14 oktober, 2010 at 20:14 #440942Anonym anvandareMembernån som kan fixa en bra ”kostillskott” kran? skriv meddelande som svar tack…
14 oktober, 2010 at 21:00 #440943Anonym anvandareMemberOk, för att styra in tråden på ett lite mer seriöst spår, när kan man kalla sig bodybuilder utan att ha fel, objektivt? Är det (till exempel) endast om man är tävlande inom bodybuilding eller är det, på andra sidan av spektrat, bara om man har målet att bygga muskler?
14 oktober, 2010 at 21:13 #440944Anonym anvandareMemberkratosgodofwar wrote:nån som kan fixa en bra ”kostillskott” kran? skriv meddelande som svar tack…[www.gymgrossisten.se]
15 oktober, 2010 at 00:05 #440945Anonym anvandareMemberTobbe K;992806 wrote:Ledsen Andreas men den listan var aktuell under 80-90 talet, sen har det skett förändringar.
En bodybuilder i dag :
– Före detta anorektiker som hittat ett sätt att försvara sitt matmissbruk (-Jag tävlar ju i BB, då måste man äta så här)
– Lever på dietmat året runt och ligger sällan mer än 2kg från tävlingsform
– Lägger 90% av sin inkomst på Gasp/Better Bodies och kosttillskott
– Har lyckats övertyga sig själv att kesella är gott (och försöker frenetiskt övertyga sin omgivning om detta)
– Tränar efter ett så avancerat träningsprogram att halva passet går åt till att läsa instruktionsboken.
– Kommunicerar helst/mest via internet. Där syns man inte å kan alltid ha rätt
– Frågar man vem Lee Labrada är får man till svar att: -Det är jättegoda bars nästan helt utan kolhydrater!
– Flexar helst bara magen framför spegeln, den muskeln kräver ju ingen volym för att se bra ut.
– Blir det fota så krävs det 2-3 timmars förberedelse. Ljuset måste justeras å lite upp-pumpning, sen photoshoppar vi och voilàKommer inte på mer nu. Dags att äta lite kesella med rostade jordnötter å funligt [/Q
Ligger en del sanning i dessa påståenden måste jag säga ha ha.
15 oktober, 2010 at 02:57 #440946Anonym anvandareMemberFortress wrote:Tobbe K;992806 wrote:Ledsen Andreas men den listan var aktuell under 80-90 talet, sen har det skett förändringar.
En bodybuilder i dag :
– Före detta anorektiker som hittat ett sätt att försvara sitt matmissbruk (-Jag tävlar ju i BB, då måste man äta så här)– Lever på dietmat året runt och ligger sällan mer än 2kg från tävlingsform
– Lägger 90% av sin inkomst på Gasp/Better Bodies och kosttillskott
– Har lyckats övertyga sig själv att kesella är gott (och försöker frenetiskt övertyga sin omgivning om detta)
– Tränar efter ett så avancerat träningsprogram att halva passet går åt till att läsa instruktionsboken.
– Kommunicerar helst/mest via internet. Där syns man inte å kan alltid ha rätt
– Frågar man vem Lee Labrada är får man till svar att: -Det är jättegoda bars nästan helt utan kolhydrater!
– Flexar helst bara magen framför spegeln, den muskeln kräver ju ingen volym för att se bra ut.
– Blir det fota så krävs det 2-3 timmars förberedelse. Ljuset måste justeras å lite upp-pumpning, sen photoshoppar vi och voilàKommer inte på mer nu. Dags att äta lite kesella med rostade jordnötter å funligt [/Q
Ligger en del sanning i dessa påståenden måste jag säga ha ha.
Hur vanligt tror ni det är att tjejer/killar med anorexibeteende går över till kroppsbyggning/fitness inte som tävlande utan som livsstil? Har nämligen läst nåt sånt tidigare oklart vart.
15 oktober, 2010 at 08:37 #440947Anonym anvandareMemberräven wrote:Hur vanligt tror ni det är att tjejer/killar med anorexibeteende går över till kroppsbyggning/fitness inte som tävlande utan som livsstil? Har nämligen läst nåt sånt tidigare oklart vart.Det händer, vissa mår dåligare av det och andra lyckas på så sätt styra upp livet för att de inte kan jaga några resultat utan balanserad kost.
15 oktober, 2010 at 09:48 #440948Anonym anvandareMemberkratosgodofwar wrote:nån som kan fixa en bra ”kostillskott” kran? skriv meddelande som svar tack…En ban på detta kanske?
15 oktober, 2010 at 10:28 #440949Anonym anvandareMemberTrolltråd dont feed the trolls..
15 oktober, 2010 at 21:48 #440950Anonym anvandareMemberAndreaz Engström wrote:– Tränar bara till hårdrockNä då är man ju styrkelyftare eller strongman, fast strongman kan även träna till rock n roll eller country. Byggare tränar till hiphop eller gangsterrap, i undantagsfall tränar de till riktigt smörig soul eller soft RnB, men bara om man är riktigt stor. Är man lite mindre måste man ha tuff gangstermusik med mycket svordomar för att visa att man inte är att leka med.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.