Posering och musik i min smak

Home Forums Bodybuilding Posering och musik i min smak

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • Author

Klassisk posering, klassisk musik och klassiska fysiker.

[youtube=2BjrExgJRlc] [youtube=ZUlNZdanRJ4]

(Hyfsad tricca på Mohamed Makkawy)

Mycket stilfullt och snyggt. Väljer deras fysik alla dagar i veckan framför dagens proffs. (låt vara att lite mer volym på benen inte skulle skada)
    Om alla tävlande skulle posera så där skulle vi dessutom inte ha några problem att få folk att gå och titta på tävlingarna..

Å andra sidan är det svårt att vara så graciös och så mjuk i rörelserna när man vet att man ska få in alla obligatoriska på endast 60 sek..

Trodde du gillade mer Gunnar Rösebo, Arne? grov kille och några j..la under armar :emo-thumb

jocke wrote:
    Trodde du gillade mer Gunnar Rösebo, Arne? grov kille och några j..la under armar :emo-thumb

Han posering var imponerande i Kairo -81 med tanke på att han satte i sig ett helrör Whiskey innan han raglade upp på scenen.

Underbart, önskar att man hade fått uppleva 80-talet.

[youtube=JpKo4tt3eaQ]

Relativt gammal, men den är värd att postas igen.

Arne Persson wrote:
    Han posering var imponerande i Kairo -81 med tanke på att han satte i sig ett helrör Whiskey innan han raglade upp på scenen.

ja det är ju beundransvärt med en alkis!

dock hade han en bra fysik

rinse wrote:
    ja det är ju beundransvärt med en alkis!

dock hade han en bra fysik

Hans genetiska förutsättningar var otvivelaktigt optimala. Sorgligt bara att han brände sina tillfällen på spriten.

Arne Persson wrote:
    Hans genetiska förutsättningar var otvivelaktigt optimala. Sorgligt bara att han brände sina tillfällen på spriten.

jo efter det man sett, läst och hört så hade han nog genetiken på sin sida.

finns ett par st som gått den vägen inom kraftsport också och personligen tycker jag bara det är sorligt. t.ex. ska en gammal världsmästare i SL vara uteliggare nu. förmodligen pga av sitt alkohol missbruk.

rinse wrote:
    finns ett par st som gått den vägen inom kraftsport också och personligen tycker jag bara det är sorligt. t.ex. ska en gammal världsmästare i SL vara uteliggare nu. förmodligen pga av sitt alkohol missbruk.

Mycket som är sorgligt här i världen.
    Inte mycket man kan göra något åt det heller för det mesta, förutom att inte ge luft år skvaller om folk som man inte känner eller vet något om, som är i underläge och i ingen som helst position att försvara sej.

jo men nu är det så att det stämmer.

rinse wrote:
    jo men nu är det så att det stämmer.

Visste inte att detta var faktarutan.

Deltagit men ej förstått,va?
    Jag vet – det händer mej också och alltid runt deklarationsdags..

maskin wrote:
    [youtube=JpKo4tt3eaQ]

Relativt gammal, men den är värd att postas igen.

Bara gamla idoler i den videon, framförallt Mike Christian… Kan sägas igen det var bättre förr… ;)

För att gå topic igen:

Härlig posering & fysiker! Mohammad var en ny bekantskap men låg riktigt nära vad jag har som ideal/målbild.:up:

Men Arne (och ni andra inom förbundet); Är det inte dags att ge våra svenska hjältar chansen att få köra lite längre en 1 minut?:)
    Som någon sa, svårare att vara graciös när man ska klämma 7 obligatoriska och sina favoriter utan att dra över.

Visst får vi kanske dras med att nån står & slänger dubbelbiccar tiden ut, men oftare känner (i alla fall jag) att det hade varit kul att se mer av större delen av finalfältet.

Antar att detta krockar med viljan att slimma arrangemangen, men varför inte lägga tiden på det mest publikfriande BB kan erbjuda, som nu dessutom bedöms?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.