Home › Forums › Bodybuilding › Ronny Rockel på tysk tv
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 juli, 2011 at 23:23 #348889Anonym anvandareMember
[youtube=cQGzlWgGxPw&feature=player_embedded]
Har inte ens lust att kommentera detta, bara dela med mig av det.
17 juli, 2011 at 23:23 #59653Anonym anvandareMember18 juli, 2011 at 08:03 #348890Anonym anvandareMembervafan någon tysk form av Jerry springer el?synd att ett proffs som Ronny rockel hamnade i ett sådant barnsligt mediaforum
18 juli, 2011 at 10:40 #348891Anonym anvandareMemberSkulle vi som tränar gå på en vanlig halvfet person som hon i glasögon skulle det ta hus i helvete, den svenska avundsjukan finns visst överallt i världen. Tragiska svaga människor som måste håvda sig och visa sig ännu mer osäkra på sig själva
18 juli, 2011 at 11:22 #348892Anonym anvandareMemberJk32 wrote:Skulle vi som tränar gå på en vanlig halvfet person som hon i glasögon skulle det ta hus i helvete, den svenska avundsjukan finns visst överallt i världen. Tragiska svaga människor som måste håvda sig och visa sig ännu mer osäkra på sig självaDet är inte det att dom är avundsjuka, eller kanske vissa är. Men jag känner massa som verkligen tycker det är asfult med ”för stora” muskler. Finns massa som tycker det är äckligt, inget konstigt alls ju. Vissa tycker bodybuilders är äckliga och andra tycker tjockisar är äckliga.
Men det som störda var att de gör sådana sjuka personliga påhopp. Tyckte fan synd om Ronny där.Man såg tydlig exempel där folk som mår dåligt själva trycker ner andra för att må bättre.
En sak ska man tänka på, det kvittar om man tycker Bodybuilders livsstil är helt fel och idiotisk eller någon annans så måste man fan respektera att dom har satsat helhjärtat på en sak. Det vissar i alla fall att de kan kämpa för något.
18 juli, 2011 at 12:26 #348893Anonym anvandareMemberInstämmer. Det är ju tyvärr så att vi alla har olika smak vad gäller mat, bilar, tjejer, osv osv. Och det går inte att då komma och säga att fy fan va ful du är och varför vill du se ut så där, eller vadå porsche, lambo är fan så mycket snyggare! det reflekterar som du sa bara att den som säger det just där och då måste bedöva sitt eget usla själförtroende vilket lyser igenom och det kommer synas än mer vad som döljer sig bakom dessa negativa uttalanden personen valt att göra
18 juli, 2011 at 21:25 #348894Anonym anvandareMembersnacka om form på Ronny Rockel . Men hon var ju proffs i simmning tills hon födde sina barn hmmm gå och simma med dig din slöe säring jävel fasten du har fått barn haha.
18 juli, 2011 at 21:54 #348895Anonym anvandareMemberMin enda fråga; varför ställde han upp på den här skiten från första början? Man kan ju förstå om han ville föra stora vältränade människors talan och motbevisa fördomar men ett sånt här program är ju definitivt inte det forum jag hade valt.
19 juli, 2011 at 10:50 #348896Anonym anvandareMemberprogram, mycket trist.
han kanske behövde gaget stackarn! men att nedlåta sig SÅ
hm no thanks.21 juli, 2011 at 01:25 #348897Anonym anvandareMemberDetta visar också hur mycket folk ser ner på denna sporten. Skulle vilja se Branch sitta där Han hade nog grillat allihop
21 juli, 2011 at 15:55 #348898Anonym anvandareMemberEn kroppsbyggare bygger något synligt PÅ/I sin kropp, dvs det kommer att synas på personen vad han/hon håller på med, och även om det är proffesionellt, så kommer de som inte är insatta i byggning att se honom som vilken människa som helst och göra som alla andra och döma till 80% på hans utseende. Är man inte insatt så tycker man att det ser lite märkligt och nästan lite äckligt/sjukt ut eftersom att man inte förstår bättre.
Det hade varit som om någon med en besatthet av tatueringar eller piercingar skulle sätta sig på samma ställe. Människorna i publiken behöver inte på något sätt lära känna personen, eller bry sig om honom/henne som människa, utan går på vem de utseende/tankemässigt kan relatera sig mest till, och väljer sedan sida. Även någon som var besatt av piercingar/tatueringar på hela kroppen skulle bli grillad som tusan av den publiken gissar jag på.
En professionell BB är lika extrem i sin kropp som lady gaga är i sina kläder, och det är inte alla som tycker att det är fint. När man kan sitta i en publik och spy galla över en människa och det i det forumet anses vara helt okej, så är det klart att vissa gör på det viset.
Människor förstår inte att det är en hobby som vilken som helst, som man kan livnära sig professionellt på om man har rätt förutsättningar. Enda skillnaden mellan en BB och en ishockeyspelare är att privat så ser man på BBns utseende vad han håller på med. Det gör man inte med en hockeyspelare, även om de lägger ner lika mycket möda och tid på sina ”sporter”… Det är dock inte något ”normala” människor kan räkna ut….tydligen…
21 juli, 2011 at 16:57 #348899Anonym anvandareMemberWathier wrote:En kroppsbyggare bygger något synligt PÅ/I sin kropp, dvs det kommer att synas på personen vad han/hon håller på med, och även om det är proffesionellt, så kommer de som inte är insatta i byggning att se honom som vilken människa som helst och göra som alla andra och döma till 80% på hans utseende. Är man inte insatt så tycker man att det ser lite märkligt och nästan lite äckligt/sjukt ut eftersom att man inte förstår bättre.Det hade varit som om någon med en besatthet av tatueringar eller piercingar skulle sätta sig på samma ställe. Människorna i publiken behöver inte på något sätt lära känna personen, eller bry sig om honom/henne som människa, utan går på vem de utseende/tankemässigt kan relatera sig mest till, och väljer sedan sida. Även någon som var besatt av piercingar/tatueringar på hela kroppen skulle bli grillad som tusan av den publiken gissar jag på.
En professionell BB är lika extrem i sin kropp som lady gaga är i sina kläder, och det är inte alla som tycker att det är fint. När man kan sitta i en publik och spy galla över en människa och det i det forumet anses vara helt okej, så är det klart att vissa gör på det viset.
Människor förstår inte att det är en hobby som vilken som helst, som man kan livnära sig professionellt på om man har rätt förutsättningar. Enda skillnaden mellan en BB och en ishockeyspelare är att privat så ser man på BBns utseende vad han håller på med. Det gör man inte med en hockeyspelare, även om de lägger ner lika mycket möda och tid på sina ”sporter”… Det är dock inte något ”normala” människor kan räkna ut….tydligen…
Jag förstår bara inte vad det är dom människorna i publiken och den där feta simmerskan vill komma fram till. Ronny är stor och konstig i deras ögon, det förstår jag. Det jag inte förstår är varför dom måste förklara hur dum och onormal han är och hur fel det han gör är. Jag kanske bara är lite efter men fattar inte logiken :p
21 juli, 2011 at 17:56 #348900Anonym anvandareMembergarth wrote:jag förstår bara inte vad det är dom människorna i publiken och den där feta simmerskan vill komma fram till. Ronny är stor och konstig i deras ögon, det förstår jag. Det jag inte förstår är varför dom måste förklara hur dum och onormal han är och hur fel det han gör är. Jag kanske bara är lite efter men fattar inte logiken :p+1
28 juli, 2011 at 22:04 #348901Anonym anvandareMemberthundergud wrote:snacka om form på Ronny Rockel . Men hon var ju proffs i simmning tills hon födde sina barn hmmm gå och simma med dig din slöe säring jävel fasten du har fått barn haha.Nu är du inte ett dugg bättre än hon du skriver om.
Så tycker du att hon är dum i huvudet är du inte bättre själv.28 juli, 2011 at 22:05 #348902Anonym anvandareMemberBigSyke wrote:Det är inte det att dom är avundsjuka, eller kanske vissa är. Men jag känner massa som verkligen tycker det är asfult med ”för stora” muskler. Finns massa som tycker det är äckligt, inget konstigt alls ju. Vissa tycker bodybuilders är äckliga och andra tycker tjockisar är äckliga.
Men det som störda var att de gör sådana sjuka personliga påhopp. Tyckte fan synd om Ronny där.Tyvärr är det mer accepterat att komma med personangrepp på människor som är vältränade än på sådana som inte är det.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.