Home › Forums › Bodybuilding › Samir och jag tränar lite…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 april, 2010 at 19:36 #62195Anonym anvandareMember18 april, 2010 at 19:36 #401320Anonym anvandareMember
Senaste, 240kg i marklyft!
[youtube=TS2YRxwjfUE]
Tungt för mig, GALET av Samir!170 och 180kg i knäböj bla…
[youtube=1RqKxdZUnNs]
Samir glänser, jag riktigt nöjd med hacklift!
230kg i marklyft!
[youtube=cDtCLZmFdIs]160kg i knäböj bla!
[youtube=rTCmxgQ6HxQ]Samlar alla filmer i en tråd!
Får se om det blir några fler lite längre fram?18 april, 2010 at 20:18 #401321Anonym anvandareMemberRiktigt roliga och inspirerande klipp ni langar!
Keep the good work up!20 april, 2010 at 00:49 #401322Anonym anvandareMemberMarklyft startar från marken grabbar inte från ställning, och inga upphöjningar under viktskivorna som förkortar lyftvägen. Nejdå driver mest med er även om jag har rätt. Trevliga filmer som ger en lust att träna. Starka är ni också. Keep up the good work.
Mvh/Fortress20 april, 2010 at 01:11 #401323Anonym anvandareMemberFortress wrote:Marklyft startar från marken grabbar inte från ställning, och inga upphöjningar under viktskivorna som förkortar lyftvägen. Nejdå driver mest med er även om jag har rätt. Trevliga filmer som ger en lust att träna. Starka är ni också. Keep up the good work.
Mvh/FortressEhm , säger vem då…att du har rätt allså jösses..
20 april, 2010 at 02:24 #401324Anonym anvandareMemberDet är skillnad på ”byggarmark” och SL-mark. Två varianter på samma övning kan vi väl enas om?
20 april, 2010 at 07:26 #401325Anonym anvandareMemberLåt dom köra hur dom vill. Därimot så är det ju betydligt jobbigare att starta varje reps från stillastående. Tycker även att skaderisken ökar på sättet dom kör.
20 april, 2010 at 10:36 #401326Anonym anvandareMemberFortress wrote:Marklyft startar från marken grabbar inte från ställning, och inga upphöjningar under viktskivorna som förkortar lyftvägen. Nejdå driver mest med er även om jag har rätt. Trevliga filmer som ger en lust att träna. Starka är ni också. Keep up the good work.
Mvh/FortressAlex423 wrote:Ehm , säger vem då…att du har rätt allså jösses..Han har rätt. Det dom kör är inte marklyft men det är säkert en bra övning för massa. Det blir ju en hel del belastning med sådant utförande.
Själv så är jag ju styrkelyftare så jag har aldrig gjort denna övning, jag kör marklyft istället.
Jonas: Skulle ni kunna köra några set vanliga marklyft och filma det? Med död start mellan varje reps.
20 april, 2010 at 11:14 #401327Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Samlar alla filmer i en tråd!
Får se om det blir några fler lite längre fram?Jonas: Galet inspirerande filmer! Och självklart hoppas vi på brädan på fler, eller iaf jag gör det. Det är riktigt gôtt med eldsjälar som du!
20 april, 2010 at 12:50 #401328Anonym anvandareMemberFör mig är det iallafall Marklyft. Vilken annan övning skulle det vara?
Grabbarna är inte styrkelyftare utan byggare så 2cm upphöjd från backen kvittar väl, 240kg är tungt ändå.
Tycker det såg grymt ut!
20 april, 2010 at 14:01 #401329Anonym anvandareMemberTimme wrote:Han har rätt. Det dom kör är inte marklyft men det är säkert en bra övning för massa. Det blir ju en hel del belastning med sådant utförande.Själv så är jag ju styrkelyftare så jag har aldrig gjort denna övning, jag kör marklyft istället.
Jonas: Skulle ni kunna köra några set vanliga marklyft och filma det? Med död start mellan varje reps.
Kan inte du upplysa mig om vad övningen heter då Har den inget namn kan ja döpa den till mark ifrån stående fot eller ngt.
20 april, 2010 at 14:02 #401330Anonym anvandareMemberRobox wrote:För mig är det iallafall Marklyft. Vilken annan övning skulle det vara?Grabbarna är inte styrkelyftare utan byggare så 2cm upphöjd från backen kvittar väl, 240kg är tungt ändå.
Tycker det såg grymt ut!
Precis !:emo-thumb
20 april, 2010 at 14:56 #401331Anonym anvandareMemberLägg ner allt det här snacket om hur en övning skall göras, inte göras och om det e godkänt, om det är imponerande, lätt eller skrattretande vikter.
Vi tränar för att det e roligt, för att bli starkare, kanske lite större och snyggare.
Ingen av våra filmer är någon utmaning eller skryt med vad vi klarar av utan bara hur vi tränar.Kolla eller inte kolla,
Kan någon inspireras så gött. Kul.
E det någon som vill gnälla så ring bris.20 april, 2010 at 15:30 #401332Anonym anvandareMemberSamir wrote:Lägg ner allt det här snacket om hur en övning skall göras, inte göras och om det e godkänt, om det är imponerande, lätt eller skrattretande vikter.Vi tränar för att det e roligt, för att bli starkare, kanske lite större och snyggare.
Ingen av våra filmer är någon utmaning eller skryt med vad vi klarar av utan bara hur vi tränar.Kolla eller inte kolla,
Kan någon inspireras så gött. Kul.
E det någon som vill gnälla så ring bris.Good Work!!
20 april, 2010 at 16:23 #401333Anonym anvandareMemberJag bara retas lite. Som byggare är det viktigare att hitta ett utförande som tar bra och känns bekvämt än hålla sig till styrkelyftarregler. Jag gillar era filmer och vill gärna se mer. För övrigt är jag ett fan av dig Samir tror stenhårt på att du kan komma långt. Stark som fan är du också. Inte allt för många här på brädan kan mäta sig med er styrkemässigt. 240kg for reps is good shit.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.